Benvinguts al blog de la Fundació Emys

Amb la vocació de comunicar, compartir i reflexionar sobre la conservació de la natura i el dia a dia de l’entitat, i en nom seu us dono la benvinguda a aquest blog.
Com ja sabeu Fundació Emys és hereva d’ADEPAR, nascuda el 1987 i que treballa des de llavors en la conservació i gestió sostenible del nostre territori, amb especial èmfasi en la conservació de la tortuga d’estany i les zones humides. Ho fem a través de la recerca, la gestió, la custòdia, la conservació l’educació i l’economia verda del territori i fomentant la conservació de la seva biodiversitat i la seva qualitat ambiental.
Avui encetem el nostre blog com un espai on poder conèixer millor què fem i com ho fem però també amb el rigor i la transparència que ens proposem, per tal que la gent conegui de primera mà què fem i com treballem.
És per això que com a president de l’entitat us animo a seguir i participar de la nostra activitat i del nostre blog, perquè vosaltres feu que la Fundació Emys sigui el que és.
Josep Enric Llebot Rabagliati.