NATURE IS PART OF YOU

Discover our project and participate in the Emys Experiences

Visit us
HELP NATURE

Become sponsor, donor or volunteer

Blog

La Fundació Emys és una entitat sense ànim de lucre dedicada a la conservació de la natura, en especial a les zones humides i de la tortuga d’estany (Emys orbicularis),  mitjançant recerca, gestió, conservació, educació i conscienciació.

L’entitat treballa ajudant els actors del territori a fer-ne una gestió sostenible, promovent l’agroecologia, la gestió forestal sostenible, l’educació ambiental i l’ecoturisme.

La Fundació Emys treballa des de la recerca, la gestió i l’educació en espais forestals, agraris i zones humides per afavorir la seva conservació.

Treballem amb propietaris, gestors, experts i usuaris del territori per fomentar una conservació a llarg termini de la biodiversitat, on els diferents actors del territori prenen part activa de la seva gestió sostenible.

La Fundació té per objecte l’estudi, protecció i divulgació del patrimoni natural i cultural vinculat amb el medi natural mitjançant la custòdia del territori, amb especial èmfasi en els espais humits i la tortuga d’estany.

La Fundació Emys complirà les seves finalitats fundacionals tot fomentant les xarxes de voluntariat ambiental i promovent, especialment, la conservació del patrimoni natural entre els joves i els col·lectius en risc d’exclusió social.

El projecte de Fundació Emys neix el 1987 amb l’Associació ADEPAR, un grup de joves del municipi de Riudarenes que s’agrupen per conservar diferents punts d’aigua amb presència de tortuga d’estany.

L’any 2003, amb el suport de l’Ajuntament de Riudarenes i alguns mecenes, el projecte agafa un impuls definitiu i es crea la Fundació Emys, per la conservació del patrimoni natural de Catalunya.

Si vols saber tots els projectes i accions que duem a terme en cada àrea descarrega’t la nostra memòria anual.

Memòria anual 2018 (pdf)

esquema fundació emys

Conservation

Learn about our strategy and biodiversity conservation projects

Land Stewardship

Get to know us, which land stewardship projects are we working on, and why we do this work...

Education

Learn about our educational offer and educational project for all ages.

Green economy

Discover how to promote an economy which benefits nature.

Fundació Emys News

Space

Can Moragues

Can Moragues is a rural estate located in Riudarenes that the Emys Foundation has restored to become the centre of its operation. In Can Moragues you can come and take a walk on the estate, learn more about nature, participate in recreational activities, workshops and training. Or you can simply come and buy or make a good meal in harmony with nature.

L’Espai Can Moragues es troba a la Carretera de Santa Coloma km 21,1 de Riudarenes i està oberta a tothom i de Dilluns a Diumenge perquè tothom la pugui gaudir.

Emys Experiences

NIT DE RATPENATS

Els ratpenats són molt més fàcils d'observar del que sembla. Vine a la nostra Nit de Ratpenats!

Data: 20/06/2020
Horari: de 20h a 23h
Lloc: Espai Can Moragues, Riudarenes
Professorat: Miguel Ángel Fuentes, Natura Montfred
Preu: 30€ (inclou sopar)

SHOWCOOKING RECEPTES D’ESTIU

Showcooking de receptes d'estiu amb producte ecològic, de temporada i de proximitat!

Data: 13/06/2020
Horari: de 17h a 18:30h
Lloc: El Rebost de Can Moragues, Riudarenes
Professorat: Quim Trias, pastisseria Trias
Preu: 3€

FESTA DE LA TORTUGA

El nostre esdeveniment anual més important! Una festa dedicada a explicar la nostra tasca plena d'activitats naturalistes per tota la família!

Data: 06/06/2020
Horari: tot el dia
Lloc: Espai Can Moragues, Riudarenes
Preu: segons activitats escollides

CONEGUEM ELS PETITS MAMÍFERS

Coneix què són els micro-mamífers i vine amb nosaltres a fer un seguiment on podrem veure'ls!

Data: 16/05/2020
Horari: de 9h a 12h
Lloc: Punt de trobada a Can Moragues, Riudarenes
Professorat: Ona Font, biòloga i tècnica d'educació de la Fundació Emys
Preu: la voluntat
All articles loaded
No more articles to load

Collaborate with our organisation

Become a donor

Make a donation to help keep Fundació Emys alive. You can give us what you like and you will enter in our donor programme.

Become a volunteer

Help us with your effort to boost our projects! As a volunteer you will participate in our volunteer program and you will receive training in specific issues of the organisation.

Organise a CSR

Help preserving nature by organizing a CSR event with your enterprise. Team-building by helping nature.

Sponsor a terrapin

We have been tracking turtles since 1987 and we have attained the longest known record worldwide of turtle populations. Sponsor a turtle and help us keep preserving Emys orbicularis!