Temàtica: Medi ambient

REGALA EMYS

Aquestes festes regala Emys i fes un regal diferent: una experiència, una formació, un tiquet de compra, un dinar, un curs o un apadrinament d’una tortuga d’estany.

Vàlid fins al juny

Formació

JORNADA PLANIFICACIÓ I MECANITZACIÓ EN HORTICULTURA ECOLÒGICA

Jornada dedicada a entendre els principis bàsics que regeixen la producció ecològica a l’hora de planificar i mecanitzar una finca hortícola per garantir una gestió sostenible i eficient, adaptada al territori i viable.

Data: 19/01/2019
Professorat: Jordi Puig, ambientòleg, productor ecològic i assessor de productors. Autor del llibre “L’hort del segon origen”
Preu: Gratuïta

CONEGUEM LA TORTUGA D’ESTANY

Us animem a venir amb la família a conèixer la tortuga d’estany, una de les dues  espècies de tortugues autòctones d’aigua dolça de Catalunya, i que es troba actualment amenaçada.

Data: 20/04/2019
Horari: A les 11:00h
A càrrec dels Tècnics de la Fundació Emys
Preu: 5€

Can Moragues

VISITA A LA FINCA DE CAN MORAGUES

Vine a conèixer l’Espai Can Moragues, el lloc on la Fundació Emys desenvolupa la seva tasca ambiental i social!

Data: 02/02/2019
Horari: A les 11.00h
Professorat: Tècnics Can Moragues
Preu: Gratuït

Llegeix més

CURS HORTA ECOLÒGICA: fonaments per a l’horticultura ecològica (9ena edicició)

Formació en horticultura ecològica amb l’objectiu de que els participants aprenguin a menar un hort ecològic i descobreixin les tècniques i eines que fan possible l’eficiència i garanteixin la qualitat del producte que estan produint.

Data: Inici 19 de gener al 19 d’octubre (dissabtes matí)
Horari: de les 9 a les 13 hores
Professorat: Jordi Puig, Ander Achotegui, Bàrbara López, Xavi Fontanet, Killian Sampol…
Preu: 175€
Homologat per Dep. Agricultura i amb reconeixements de crèdits de la UdG.