Facebook Pixel
Imatge CONEIX LA FUNDACIÓ EMYS

CONEIX LA FUNDACIÓ EMYS

Al nostre blog hi podeu trobar notícies, articles d'opinió i novetats sobre nosaltres.

Imatge ESCOLA DE NATURALISTES PER INFANTS 2023!

ESCOLA DE NATURALISTES PER INFANTS 2023!

Inscripcions obertes per l’Escola de Naturalistes 2023! Una activitat extraescolar pensada per tots aquells infants i joves d'entre 6 i 12 anys que els agrada la natura i/o que volen aprendre més sobre tot el que l’envolta.

Imatge CATÀLEG D'ACTIVITATS D'EDUCACIÓ AMBIENTAL PEL CURS 2023/24

CATÀLEG D'ACTIVITATS D'EDUCACIÓ AMBIENTAL PEL CURS 2023/24

Ja teniu a la vostra disposició el nou catàleg d'activitats pel curs 2023/24.

Imatge HORTS COL·LABORADORS

HORTS COL·LABORADORS

ET NECESSITEM PER AJUDAR-NOS A CONSERVAR VARIETATS LOCALS... AL TEU HORT!

Imatge LA NATURA ÉS PART DE TU

LA NATURA ÉS PART DE TU

Fes-te mecenes, voluntari o apadrina una tortuga.

Imatge VISITA L'ESPAI CAN MORAGUES

VISITA L'ESPAI CAN MORAGUES

Vine a conèixer el nostre projecte i participa a les activitats.

• Imatge 1
Imatge La Fundació Emys

La Fundació Emys

La Fundació Emys és una entitat sense ànim de lucre dedicada a la conservació de la natura, en especial de les zones humides i de la tortuga d’estany (Emys orbicularis), mitjançant diverses eines: recerca, gestió, conservació, educació i conscienciació.

L’entitat treballa per ajudar als actors locals a fer una gestió sostenible del territori mitjançant la seva custòdia, promovent l’agroecologia, la gestió forestal sostenible, l’educació ambiental i l’ecoturisme.

Imatge Què fem?

Què fem?

La Fundació Emys treballa per l'estudi, la protecció i la divulgació del patrimoni natural i cultural vinculat al medi natural. Ho fa mitjançant la custòdia de territori especialment d'espais forestals, agraris i zones humides.

Fomentem una conservació a llarg termini de la biodiversitat de manera que propietaris, gestors, experts i usuaris del territori prenguin part activa de la seva gestió sostenible.

Per acomplir les seves finalitats, la Fundació Emys fomenta les xarxes de voluntariat ambiental i promou, especialment, la conservació del patrimoni natural entre joves i els col·lectius en risc d'exclusió social.

• Imatge 2
Imatge Gestió sostenible

Gestió sostenible

Gestió agrària i forestal sostenibles i acords de custòdia.

Imatge Conservació

Conservació

Gestió d'espais naturals, restauració de zones humides, recerca i seguiment de mamífers i tortuga de l'estany.

Imatge Educació

Educació

Activitats d'educació ambiental per escoles i instituts, jornades de voluntariat educació en el lleure formacions i xerrades.

Imatge Economia verda

Economia verda

Botiga ecològica, restaurant, melmelades i salses Can Moragues, experiències gastronòmiques.

Imatge Comunicació i Ús Públic

Comunicació i Ús Públic

Regulació de l'ús públic en espais naturals i ordenació d'espais sobre-freqüentats.

Imatge PROJECTES

PROJECTES

La Fundació Emys treballem per la conservació de la natura. Vols conèixer quins són els nostres projectes?

• Imatge 4
  • Activitats

Consulta l'agenda amb les properes activitats que ofereix la Fundació Emys.

• Can Moragues

L'espai Can Moragues és una finca rural situada a Riudarenes que la Fundació Emys ha restaurat per convertir-la en el seu centre neuràlgic. A Can Moragues pots venir a passejar-te per la finca tot coneixent més detalls de la nostra natura, participar en activitats lúdiques, tallers, formacions o també venir a comprar o a fer un bon àpat en harmonia amb la natura. L'Espai Can Moragues es troba a la carretera de Santa Coloma km 21,1 de Riudarenes i està oberta de dilluns a diumenge perquè tothom la pugui gaudir.