EIXIDA, CICLE DE CONCERTS PER LA NATURA

Vine i gaudeix de la 2a edició d'Eixida amb els concerts de El Pony Pisador, Joan Colomo, Jo Jet i Maria Ribot i Alérgicas al Polen!

CASAL AMBIENTAL D'ESTIU SILS 2022

Cada setmana viatjarem a través de la porta estel·lar que ens durà a veure planetes desconeguts i llunyans, de manera instantània, amb l’ajuda de la Diana, científica i viatgera.

CAMPANYA DE TÍTOLS PARTICIPATIUS DE LA FUNDACIÓ EMYS

Ens ajudes a fer el pas?

LA NATURA ÉS PART DE TU

Fes-te mecenes, voluntari o apadrina una tortuga.

CONEIX LA FUNDACIÓ EMYS

Al nostre blog hi podeu trobar notícies, articles d'opinió i novetats sobre nosaltres.

La Fundació Emys

La Fundació Emys és una entitat sense ànim de lucre dedicada a la conservació de la natura, en especial de les zones humides i de la tortuga d’estany (Emys orbicularis), mitjançant diverses eines: recerca, gestió, conservació, educació i conscienciació.

L’entitat treballa per ajudar als actors locals a fer una gestió sostenible del territori mitjançant la seva custòdia, promovent l’agroecologia, la gestió forestal sostenible, l’educació ambiental i l’ecoturisme.

Què fem?

La Fundació Emys treballa per l'estudi, la protecció i la divulgació del patrimoni natural i cultural vinculat al medi natural. Ho fa mitjançant la custòdia de territori especialment d'espais forestals, agraris i zones humides.

Fomentem una conservació a llarg termini de la biodiversitat de manera que propietaris, gestors, experts i usuaris del territori prenguin part activa de la seva gestió sostenible.

Per acomplir les seves finalitats, la Fundació Emys fomenta les xarxes de voluntariat ambiental i promou, especialment, la conservació del patrimoni natural entre joves i els col·lectius en risc d'exclusió social.

Conservació

Gestió d'espais naturals, restauració de zones humides, recerca i seguiment de mamífers i tortuga de l'estany.

Gestió sostenible

Gestió agrària i forestal sostenibles i acords de custòdia.

Educació

Activitats d'educació ambiental per escoles i instituts, jornades de voluntariat educació en el lleure formacions i xerrades.

Economia verda

Botiga ecològica, restaurant, melmelades i salses Can Moragues, experiències gastronòmiques.

Comunicació i Ús Públic

Regulació de l'ús públic en espais naturals i ordenació d'espais sobre-freqüentats.

PROJECTES

La Fundació Emys treballem per la conservació de la natura. Vols conèixer quins són els nostres projectes?

• Activitats

Consulta l'agenda amb les properes activitats que ofereix la Fundació Emys.

• Can Moragues

L'espai Can Moragues és una finca rural situada a Riudarenes que la Fundació Emys ha restaurat per convertir-la en el seu centre neuràlgic. A Can Moragues pots venir a passejar-te per la finca tot coneixent més detalls de la nostra natura, participar en activitats lúdiques, tallers, formacions o també venir a comprar o a fer un bon àpat en harmonia amb la natura.

L'Espai Can Moragues es troba a la carretera de Santa Coloma km 21,1 de Riudarenes i està oberta de dilluns a diumenge perquè tothom la pugui gaudir.