Educació i lleure

CAN MORAGUES 2022

INSCRIPCIONS CASAL

Casal ambiental d'estiu Can Moragues 2022! Aquest any sota el títol "La porta estel·lar: viatgem a diferents planetes". Cada setmana viatjarem a través de la porta estel·lar que ens durà a veure planetes desconeguts i llunyans, de manera instantània, amb l’ajuda de la Diana, científica i viatgera.

Podeu accedir a més informació i a les inscripcions a partir del següent enllaç:

CASAL AMBIENTAL D'ESTIU CAN MORAGUES 2022

SILS 2022
INSCRIPCIONS CASAL

Casal ambiental d'estiu Sils 2022! Aquest any sota el títol "La porta estel·lar: viatgem a diferents planetes". Cada setmana viatjarem a través de la porta estel·lar que ens durà a veure planetes desconeguts i llunyans, de manera instantània, amb l’ajuda de la Diana, científica i viatgera.

CASAL AMBIENTAL D'ESTIU SILS 2022

LES PLANES D'HOSTOLES 2022
INSCRIPCIONS CASAL

Casal ambiental d'estiu Les Planes d'Hostoles 2022! Aquest any sota el títol "La porta estel·lar: viatgem a diferents planetes". Cada setmana viatjarem a través de la porta estel·lar que ens durà a veure planetes desconeguts i llunyans, de manera instantània, amb l’ajuda de la Diana, científica i viatgera.

CASAL AMBIENTAL D'ESTIU LES PLANES D'HOSTOLES 2022

CASAL JOVES I NATURA. CABANES DEL RIU BRUGENT. LES PLANES D'HOSTOLES INSCRIPCIONS CASAL

Casal ambiental d'estiu Joves i Natura 2022! Aquest any establirem relacions amb els companys i el medi per tal de poder crear una societat des de zero després de la gran erupció volcànica.

CASAL AMBIENTAL D'ESTIU JOVES I NATURA. CABANES DEL RIU BRUGENT. LES PLANES D'HOSTOLES 2022

APRÈN SOBRE ELS             NOSTRES OCELLS DES DE CASA

ACTIVITAT PERMANENT

Un dels nostres voluntaris, en Cristian Valls, ha creat aquesta web de forma altruista per aprendre sobre ocells mitjançant fotos i cants com si d’un joc es tractés.

Només heu d’anar a la web i fer clic sobre la foto de l’ocell per veure com es diu, o fer clic sobre l’altaveu per saber quin és el seu cant!

Podeu accedir a la pàgina web a través del següent enllaç:

> SPARROU: APRÈN SOBRE ELS NOSTRES OCELLS DES DE CASA