EIXIDA

Cicle de concerts per la natura

Eixida. Can Morangues/Riudarenes

· 2 JUNY: CONCERT LLUÍS CABOT (19:30)

· 7 JULIOL: CONCERT DE PAULA GRANDE (19:30)

· 4 AGOST: CONCERT DE MARIA JAUME (19:30)

· 1 SETEMBRE: CONCERT D'ANNA ANDREU (19:30)

*Els infants paguen a partir dels 10 anys

Celebrem la 3a edició d'Eixida!

Després de l'èxit de la 1a i la 2a edició, aquest any des de Fundació Emys, tornem a organitzar un cicle de concerts benèfics, durant els mesos de juny, juliol, agost i setembre!

L'objectiu d'aquest cicle de concerts, que tindrà lloc a l’espai de Can Moragues, Riudarenes, és recaptar fons per tirar endavant diferents accions de conservació de la natura per les que no disposem de finançament i considerem imprescindibles per seguir amb la nostra tasca i conservar la biodiversitat a la Plana de la Selva.

Les entitats ambientals treballem per la conservació de la natura, a vegades amb pocs recursos per a fer possible una gestió sostenible del territori. Eixida vol donar resposta a aquesta necessitat i és per això que agraïríem molt un donatiu a la nostra causa! Així, doncs, l'afluència de públic en el cicle de concerts i els beneficis que se’n puguin extreure seran determinants alhora de poder dur a terme accions en relació a la conservació de la natura a la Plana de la Selva.

Des de Fundació Emys hem dissenyat un pla d’actuació per tal de conservar els boscos de ribera i crear algunes basses a la Riera de Santa Coloma, en el seu pas per Riudarenes, on actualment hi ha alguna de les principals poblacions de tortuga d'estany (Emys orbicularis), espècie en perill d'extinció que la Fundació Emys custodia.