EIXIDA, CICLE DE CONCERTS BENÈFICS PER LA NATURA

Celebrem la 2a edició d'Eixida!

Després de l'èxit de la 1a edició, aquest any des de Fundació Emys, tornem a organitzar un cicle de concerts benèfics, durant els mesos de juny, juliol, agost i setembre!

PROGRAMACIÓ SEGONA EDICIÓ:

• 04/06: JO JET I MARIA RIBOT
  • 01/07: EL PONY PISADOR
  • 05/08: ALÉRGICAS AL POLEN + NORIKO & FERRI
  • 02/09: JOAN COLOMO

L'objectiu d'aquest cicle de concerts, que tindrà lloc a l’espai de Can Moragues, Riudarenes, és recaptar fons per tirar endavant diferents accions de conservació de la natura per les que no disposem de finançament i considerem imprescindibles per seguir amb la nostra tasca i conservar la biodiversitat a la Plana de la Selva.

Les entitats ambientals treballem per la conservació de la natura, a vegades amb pocs recursos, per a fer possible una gestió sostenible del territori. Eixida vol donar resposta a aquesta necessitat.

Venir als concerts d'Eixida implica fer un donatiu a la causa de la Fundació Emys. Com més públic arribi als concerts, més grans podran ser les accions de conservació de la natura que es facin a la plana de la Selva, amb els beneficis recaptats!

Hem dissenyat un pla d’actuació per tal de conservar els boscos de ribera i crear basses a la Riera de Santa Coloma, en el seu pas per Riudarenes, on actualment hi ha una de les principals poblacions de tortuga d'estany (Emys orbicularis), espècie en perill d'extinció que la Fundació Emys custodia.

• 4 juny 2022 de 19:30h a 21:00h

04/06: JO JET I MARIA RIBOT