Facebook Pixel

JORNADA DE VOLUNTARIAT EIXIDA

Horari: de 10 a 13h.

Preu: Activitat gratuïta

Punt de trobada: Fundació Emys (Can Moragues) C-63 km. 21, 17421 Riudarenes, Girona.

Ubicació: https://g.page/elrebost?share

Lloc on es farà l'acció: Riera de Santa Coloma de Farners, al seu pas per Riudarenes.

Material necessari: Botes d'aigua. Roba i calçat còmode adaptat a la meterologia del dia.

Aquest estiu des de Fundació Emys vam impulsar ”Eixida”, el primer cicle de concerts benèfics per la natura. L'objectiu d'aquest cicle de concerts va ser recaptar fons per a la conservació de la natura a la plana de la Selva i un cop finalitzat vam poder obtenir 1.377,42€ de benefici per destinar a accions de conservació de la natura a Riudarenes.

Aquests beneficis es destinaran a fer una plantació d'abres i arbusts per tal de recuperar el bosc de ribera a la zona del tram final de la Riera de Santa Coloma, a Riudarenes. En aquesta jornada de voluntariat es revegetarà aquesta zona que amb el pas del temps ha sofert canvis importants i no uniformes com la pròpia pressió humana o les noves plantacions forestals.

Tambés es construiran i col·locaran caixes niu, que serveixen com a refugi pels ocells que crien en cavitats, cada vegada més escasses.

A l'inici de la jornada es realitzarà una breu explicació sobre les zones humides i la importància de les jornades com aquestes per la seva preservació. Seguidament es farà la plantació dels arbres i arbusts.

Aquesta activitat és possible gràcies al suport de: Life Terra i Eixida