Facebook Pixel

Voluntariat

Millora d’hàbitats a l’Estany de Sils - Vitamina N

• Què farem?

En aquesta jornada de voluntariat ens endinsarem dins l'espai natural de l'Estany de Sils per tal d'aportar el nostre granet de sorra per la conservació de la natura que tenim més a prop de casa i en aquest cas, d'una nova bassa que hi hem creat.

En aquesta bassa, hi crearem microhàbitats amb pedres i brancatge de l'espai, que serviran com a refugi per nombroses espècies d'amfibis i rèptils. També hi plantarem algunes espècies de flora típiques de zones humides, perfilarem la cubeta de la nova bassa i crearem una petita mota per afavorir la retenció d'aquesta.

• Horari

10:00h · Benvinguda i visita-caminada per l’Estany de Sils fins arribar a la zona on farem el voluntariat

10:45h · Explicació de les accions del voluntariat i inici de la feina

12:30 · Finalització de les tasques, recollida i tornada cap el punt de trobada

13:00 · Comiat

• Lloc de trobada:

Al costat del pàrquing de l’ Estació de Sils. Ubicació del Google Maps: https://goo.gl/maps/GGAXHGYe4qEQT8Gu5

•  Altra informació pràctica:

Roba i calçat còmode i segons climatologia prevista, aigua i esmorzar.

Aquesta iniciativa requereix treball físic, però hi haurà tasques per a tots els públics.

•  A càrrec de Fundació Emys:

Aigua, guants i material per fer el voluntariat.

Aquesta és una acció del projecte “Vitamina N. Dosis per connectar amb la natura”, el qual s’està duent a terme des de l’Àrea d’educació i voluntariat. Els objectius del projecte són: a) Recuperar i reforçar el vincle amb la natura; b) Acompanyar l’aprenentatge i estimular el pensament crític; c) Fomentar la individualitat col·lectiva; d) Crear un impacte positiu; e) Fomentar l’esperança. I d’aquí se’n deriva l’acció de Ens mobilitzem, la qual inclou totes les accions de voluntariat.

Més informació del projecte clicant aquí.

HEM TANCAT LES INSCRIPCIONS PERÒ SI ESTEU INTERESSATS EN VENIR EN TROBEM DEMÀ A LA ES 10H DEL MATÍ AL PÀRQUING DE L'ESTACIÓ. ENS PODEU AVISAR ENVIANT UN CORREU A info@fundacioemys.org.

MOLTES GRÀCIES

El projecte és possible gràcies al suport del Departament d'Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural, l’ajuntament de Sils, Maçanet de la Selva, d’Anglès, Caldes de Malavella i Santa Coloma de Farners.