PRIMERA CAMPANYA DE TÍTOLS PARTICIPATIUS DE LA FUNDACIÓ EMYS

Hem guanyat un projecte d’alt impacte per l’agricultura ecològica...però el finançament ens arribarà a destemps. Ens ajudes a fer el pas?

Per iniciar aquest projecte d’impuls a l’agricultura ecològica que hem guanyat per crear un obrador col·laboratiu, un banc de llavors i fer assessoraments a agricultors, posem en marxa un sistema de TÍTOLS PARTICIPATIUS que permetran avançar el finançament de la Generalitat de Catalunya i la Diputació de Girona. Amb la compra d’aquests títols, ajudaràs a fer realitat aquesta iniciativa imprescindible pels productors del territori que cada vegada ho tenen més difícil per produir de manera ecològica a les comarques gironines.

VOLS COL·LABORAR? SEGUEIX LLEGINT!

Protegim l'agricultura ecològica a les comarques gironines

L’agricultura, i concretament l'agricultura ecològica, es troba amenaçada. La petita pagesia està desapareixent. Produir de manera ecològica és un repte cada vegada més gran pels petits productors i productores de les comarques gironines. Tot i treballar donant el millor de si mateixos, els obstacles i les dificultats són cada vegada més grans. Fundació Emys hem estat treballant conjuntament amb la pagesia des dels nostres inicis, i ara més que mai volem seguir sent una font de suport i impuls per aquells productors i productores que aposten per una manera de produir respectuosa amb la natura i amb el territori.

Vista aèria del territori

Projecte PECT

Després de molts esforços, Fundació Emys hem guanyat un projecte per ajudar la pagesia de les comarques gironines a fer front a aquestes problemàtiques. Aquest projecte dona resposta a les necessitats de les productores a través de la construcció d’un obrador col·laboratiu, la creació d’un banc de llavors i d’assessoraments en agricultura ecològica. Aquestes línies ajudaran a garantir la continuïtat dels projectes d’agricultura ecològica de les comarques gironines i, fins i tot, impulsar-ne de nous.

.

Pagesia a les comarques gironines

TÍTOLS PARTICIPATIUS (1a ronda de finançament)

VALOR DELS TÍTOLS

NOMBRE DEL TÍTOLS

(en diverses campanyes, 150.000€ en total)

TERMINI DE RETORN

2 o 5 anys

(prorrogable)

REMUNERACIÓ ANUAL

1,5% o 2%

(en retorn econòmic o en espècies)

QUÈ SON?

El sistema de crèdits participatius es basa en uns crèdits retornables al cap de 5 anys, amb un interès anual del 2%. Aquest retorn pot ser econòmic o bé en espècies, com per exemple un lot de productes de Can Moragues o vals del Rebost de Can Moragues equivalents a l’interès anual.

Cada crèdit participatiu té un valor de 500€, és a dir, 1 crèdit participatiu = 500€. La quantitat de crèdits participatius l’escull la persona, empresa, o entitat  interessada. Aquests crèdits finançaran el projecte fins a la seva data de retorn.

BENEFICIS

• Rebre una remuneració anual d’un 2% dels títols adquirits, intercanviable per un lot de productes de Can Moragues o vals del Rebost de Can Moragues (anualment i per cada títol).

• Estalviar tot fent possible un projecte compromès amb el territori, les persones i l'agricultura ecològica. Els diners aportats es retornen al cap de 5 anys.

• Participar a una assemblea oberta anual on rendim comptes de la inversió i posem en comú l’estat del projecte

ADQUIREIX TÍTOLS PARTICIPATIUS

Ets un particular o una empresa?*
Quina forma de remuneració voldràs escollir?*

*Les dades introduïdes no suposen l'adquisició de cap compromís, les usarem només per informació i seguiment de la campanya. Quan rebem el formulari ens posarem en contacte amb tu per indicar-te com fer la sol·licitud formal.