ESCOLA DE NATURALISTES

Escola de Naturalistes Fundació Enys
Escola de Naturalistes per infants

Espai d'aprenentatge

L’Escola de Naturalistes està pensada per tots aquells infants i joves que els agrada la natura i/o que volen aprendre més sobre tot el que l’envolta.

És una activitat totalment pràctica, pensada per fer-se a l’aire lliure (al bosc, al camp, al riu,…), independentment de l’època de l’any, això vol dir que cal venir ben equipat, amb roba còmode i calçat esportiu,  per tal d’aprendre sobre la natura en qualsevol moment de l’any. Treballem a través de diferents metodologies: l’experimentació, el joc, l’observació, l’estudi dels processos naturals i la creativitat, entre d’altres.

Objectius

A la proposta de l’Escola de Naturalistes considerem que l’educació ambiental ha de constar de 3 aspectes bàsics:

Objectius de l'escola

Què cal saber?

Activitat adreçada a infants de 6 a 12 anys (es faran grups en funció de l'edat.)

Realitzarem l'activitat cada dimecres de 17:00h a 19:00 a la Finca de Can Moragues, Riudarenes a partir del 4 d'octubre i per un preu de 40€ al mes

En cas d'estar interessades en que fem aquesta activitat a la teva escola o municipi pots contactar amb nosaltres a educacio@fundacioemys.org

Autoritzo el meu fill/a:

L'infant porta totes les vacunes que li pertoquen segon el calendari?:

*La confirmació de la inscripció es formalitzarà després del pagament a través de transferència bancària al següent número de compte: ES10 2100 2761 3002 0002 0862 especificant com a concepte el nom del participant.

EXPOSICIÓ DE FOTOS DE L'EDN

Fitxes de l'Escola de Naturalistes