Cos Europeu de Solidaritat (CES) 2022

CALENDARI

INICI: Juny 2022
FINAL: Febrer 2023

1. Conèixer diferents maneres de conscienciació i sensibilització per part del participant del funcionament d’una entitat ambiental.
  2. Experiència a nivell professional permetent el desenvolupament personal en diferents àmbits: evolució, creixement i adquisició de competències.
  3. Aprendre una nova cultura i idioma tot coneixent un altre país.

PRESSUPOST: 21.470 €

RESUM:

El Cos Europeu de Solidaritat és un tipus de voluntariat promogut per la Unió Europea i que permet a les entitats participants acollir a les voluntàries part icipants en el nostre projecte formar part de les diferents àrees de treball de la Fundació Emys. Realitzant tota mena de feines, des de l’àrea de conservació passant per educació, economia verda o gestió sostenible.

El projecte de l’ESC a la Fundació Emys permet a les voluntàries col·laborar amb l’entitat durant 9 mesos permetent un espai excel·lent oportunitat per aprendre noves habilitats, passar temps a l’estranger o bé aprendre una nova cultura i idioma.

Aquest any 2022 van arribar a la Fundació Emys, la Lorena de Madrid, l’Océane de França i la Didem de Turquia, i seguidament la Clara de França i la Malena de Barcelona. Entre totes han estat 9 mesos col·laborant amb nosaltres en les diferents àrees.

RESULTATS

• A la finalització del projecte.