Facebook Pixel

EQUIP DE LA FUNDACIÓ EMYS

Ivette Casadevall Cufí

◼️  Directora

És graduada en Publicitat i Relacions Públiques i màster en Recerca en Comunicació Social, especialitzada en Comunicació al Tercer Sector ambiental. Els seus interessos es centren en la comunicació pel canvi, la conscienciació ambiental i la participació ciutadana com a eines per a construir una societat més sensibilitzada de la importància de conservar la natura i protegir el nostre entorn.

📧 ivette@fundacioemys.org

Ona Font Rifà

◼️  Responsable d'Àrea de Conservació i Recerca

És Llicenciada en Biologia per la Universitat Autònoma de Barcelona i professora associada al Departament de Zoologia des del 2014. Ha treballat en diversos projectes relacionats amb la conservació, educació, recerca i gestió d'espais naturals. Els seus interessos es centren l'estudi de poblacions i com incrementar la seva resiliència ecològica.

📧 ofont@fundacioemys.org

Santiago Poch Cartaña

◼️  Tècnic de projectes

És graduat en Ciències Ambientals a la UdG i màster en Biodiversitat a la UB. Col·labora en l’estudi de l’ecologia d’amfibis i rèptils aquàtics amb el Grup de recerca en Ecologia aquàtica continental (GRECO) de la UdG. Els seus interessos es centren en la fauna vertebrada, les seves interaccions, l’ús de l’espai i les espècies exòtiques.

📧 spoch@fundacioemys.org

Júlia Ferrer Morell

◼️  Tècnica de projectes

És graduada en Biologia per la UdG i màster en Gestió de la Fauna Silvestre per la UMU. És col·laboradora en el projecte Desmares II, sobre la pesca sostenible en àrees protegides: col·laboració del sector pesquer en la conservació del corb marí emplomallat amb el Grup de recerca de Biologia Animal de la UdG. Els seus interessos es centren en la preservació de la natura, posant especial èmfasi a les dinàmiques poblacionals i en divulgar el seu estat mitjançant la fotografia de la conservació.

📧 jferrer@fundacioemys.org

Albert Guàrdia Estrada

◼️  Responsable de Gestió Sostenible

Enginyer Tècnic Agrícola, col·legiat al Col·legi d’Enginyers Tècnics Agrícoles i Forestals de Catalunya i productor agrícola ecològic. Els seus interessos es centren en la dinamització del sector agrícola cap a formes de cultiu més resilients, naturals i de sobirania alimentària.

📧 aguardia@fundacioemys.org

Carla Cárdenas Samsó

◼️  Tècnica de projectes

És graduada en Ciències Ambientals a la UAB  amb màster d’Ecologia, Gestió i Restauració d'Espais Naturals de la UB. Prèviament, va cursar un CFGS de Gestió Forestal i del Medi Natural a l’ECA Amposta. Ha treballat com a educadora ambiental i ha participat en diversos voluntariats relacionats amb la conservació de la biodiversitat. Les seves motivacions són la gestió del territori com a eina per a dur a terme una transició ecosocial, remarcant el gran valor de la biodiversitat.

📧 ccardenas@fundacioemys.org

Enrico Giulio Sberze

◼️  Tècnic de projectes

És graduat en Ciència i Tecnologia Agrària per la Universitat de Pàdua. Té experiència treballant en agricultura ecològica, anàlisis ambiental, producció de llavors i en el sector enològic. El seus interessos es centren en l’etnobotànica, l’agricultura regenerativa, les varietats tradicionals i la cultura pagesa."

📧 enrico@fundacioemys.org

Montserrat Moya Cardona

◼️  Responsable d'Educació i Voluntariat

És llicenciada en Geografia i història amb especialitat de Geografia Física a la Universitat de Barcelona  i ha treballat durant molts anys com a assessora de projectes d’ambientalització de centres. Els seus interessos se centren en la sensibilització ambiental i en compartir una mirada diferent sobre l’aproximació a la natura.

📧mmoya@fundacioemys.org

Genís Rovira Turón

◼️  Tècnic de projectes

És Educador Ambiental per l'IES Montilivi i director de lleure. Treballa com a educador ambiental a l'entitat, on combina la seva professió amb la passió per la natura, l’horta ecològica i l'educació en el lleure

📧 genis@fundacioemys.org

Agnès Soldevila Noguera

◼️  Tècnica de projectes

És graduada en Biologia per a la Universitat de Girona i treballa com a Educadora Ambiental i directora de lleure a l’entitat. Els seus interessos són l’aprofitament de la natura com a eina d'aprenentatge, la conscienciació dels infants per la conservació de la natura i la lluita contra el canvi climàtic.

📧 agnes@fundacioemys.org

Laia Carbonell Vilaplana

◼️  Responsable d'Ús Públic

És graduada en Biologia a la Universitat de Barcelona i tècnica de projectes dins l’àrea de comunicació i gestió de l'ús públic en espais naturals. Els seus interessos són la participació ciutadana per la gestió d’àrees protegides i la comunicació per conscienciar i sumar esforços per la conservació ambiental.

📧 lcarbonell@fundacioemys.org

Malena Tambasco Ambrogi

◼️  Tècnica de projectes

És Graduada en Ciències Ambientals per la Universitat de Barcelona i tècnica de projectes dins l’àrea de comunicació i gestió de l'ús públic en espais naturals. Ha treballat en l'àmbit de l'educació ambiental i els seus interessos es centren en participar en una transició cap a una societat justa, sostenible i respectuosa amb els ecosistemes a través de la gestió del medi natural i la implicació de la ciutadania.

📧 malena@fundacioemys.org

Núria Bisquert Font

◼️  Responsable d'Àrea d'Economia Verda

Ha treballat en el Tercer Sector Social durant 20 anys havent estat directora d'empresa d'inserció sociolaboral i amb àmplia experiència en la gestió de projectes. Interès en impulsar l'economia social i solidària com una necessitat urgent per la resolució de les desigualtats i la cura del nostre entorn natural.

📧 nuriab@fundacioemys.org

Laura Jarque Jover

◼️  Tècnica de projectes

És graduada en Ciència i Tecnologia dels Aliments per la Universitat i Autònoma de Barcelona i prèviament va cursar un CFGS en Indústria Alimentaria, havent participat al concurs nacional de productes innovadors Echotrophelia durant els anys 2011 i 2016. Ha treballat durant diversos anys en departaments de qualitat i d'I+D a la indústria alimentaria. Actualment els seus interessos es centren en promoure l'eco-innovació de les melmelades i salses de Can Moragues i en impulsar una economia basada en l'autososteniment del nostre entorn, promovent l'igualtat social i la conservació del mediambient.

📧 lauraj@fundacioemys.org

Pere Martín Sànchez

◼️  Tècnic de comunicació

És graduat en Comunicació Cultural per la Universitat de Girona i màster en Relacions Internacionals i Comunicació per la Universitat Camilo José Cela de Madrid. Periodista col·legiat pel Col·legi de Periodistes de Catalunya amb interessos en el camp de la comunicació ambiental amb l’objectiu d’establir la cultura i la conservació del medi ambient com a eixos principals per a la transformació social.

📧 pmartin@fundacioemys.org

Damià Domingo Pla

Carla Domingo i Masferrer

Mateu Jaume i Masferrer

És graduat en Musicologia a la UAB, Educació Primària a la UNIR i és director de lleure. Ha combinat àmplies experìencies laborals al món de l'educació formal, al de l'educació no formal i diversos anys a l'hostaleria. És membre actiu del teixit associatiu local i de la demarcació de Girona. Els seus interessos són la dinamització de la xarxa cultural local i els models de consum i d'alimentació sostenible i ètics.

La Carla apareix a la Fundació Emys al 2020 amb molta il·lusió. Al llarg d'aquests dos anys ha realitzat formacions de cuina amb el chef Sergi de Meià, segueixen treballant junts per oferir els millors plats. Ella és responsable de cuina i atén la botiga del Rebost de Can Moragues.

És graduat en Física per la Universitat de Barcelona i tècnic de projectes dins l'equip del rebost. Els seus interessos són crear nous plats a partir dels productes dels productors en custòdia.

Suport projectes

Derrick Owusu

Abubacarr Fatty

És un dels joves que formen part del Programa Treball i Formació. La seva funció dins l’entitat és d’ajudant de cuina al projecte El Rebost de Can Moragues. En Derrick també ajuda en les tasques necessàries de la part de botiga.

És un dels joves que formen part del Programa Treball i Formació. La seva funció dins l’entitat és de peó de manteniment i jardineria de la finca de Can Moragues. També ajuda en la preparació de comandes i gestió de magatzem del projecte Melmelades i Conserves Can Moragues.

ENTITATS COL·LABORADORES I MEMBRESIES

.