Col·labora amb la Fundació

Fundació Emys neix de la voluntat d’un grup de joves, que l’any 1987 es van agrupar inicialment sota el nom de Associació de Defensa del Patrimoni de Riudarenes (ADEPAR) per a ajudar de forma altruista a la conservació de la tortuga d’estany (Emys orbicularis).

La vocació de treball per a un bé comú, com és la conservació de la biodiversitat, com a moviment social i voluntari és l’essència de l’entitat. Per això, la teva col·laboració és especialment important, perquè junts fem que la Fundació Emys pugui conservar la natura.

Per ajudar-nos ho pots fer de moltes maneres diferents, les quals t’exposem a continuació.

Fes-te Mecenes

Realitza una donació per ajudar a mantenir el projecte viu de la Fundació Emys. Pots aportar allò que et vagi bé i entraràs a formar part del nostre grup de mecenes.

Fes-te Voluntari

Ajuda’ns amb el teu temps a impulsar els nostres projectes! Com a voluntari podràs entrar en el programa de voluntariat i rebre formació en alguns aspectes específics de l’entitat.

voluntariat

Organitza un RSC

Ajuda a conservar la natura organitzant una RSC amb la teva empresa. Fes una acció que treballa alhora la millora del medi ambient i el teambuilding.

Apadrina una tortuga

El seguiment de tortugues es fa des de 1987 i hem aconseguit tenir el registre més longeu conegut a nivell mundial de poblacions de tortuga d’estany. Apadrina una tortuga i ens ajudaràs a seguir conservant-la!

tortuga-estany

Tens alguna proposta? T'escoltem

Si tens alguna proposta, només cal que ens la comentis. Estarem encantats de poder explorar vies de col·laboració que ajudin a millorar la natura.