Coneguem la tortuga d’estany (Activitat familiar)

Data: 25/03/2018
Professorat: Tècnics Can Moragues
Preu: 5€/persona activitat · 20€/adult/activitat+dinar i 12€/infant/activitat+dinar
INSCRIU-TE
Amb aquest taller coneixereu la tortuga d'estany i tot el que l'envolta. En descobrireu les característiques generals (com és, de quins colors, què menja, com es reprodueix...) però també on viu, les seves necessitats i les particularitats ecològiques en les quals viu.

Veureu que és un animal que cal protegir perquè ens dóna molta informació de l’estat del nostre entorn i també us explicarem les repercussions de l’activitat humana i com hem d’actuar per protegir-la.

Activitat familiar per conèixer la tortuga d’estany i saber on viu, què menja, les parts del cos, entre d’altres.

L’activitat inclou la realització d’un taller de record per cada infant.

A càrrec d’un tècnic de la Fundació Emys.

Places limitades a 15 assistents.

Per els que es quedin a dinar, aquest serà servit a les 13:30 hores, un cop acabada l’activitat.

Per més informació us podeu posar en contacte amb nosaltres al 972 16 49 57 o a mcasalprim@fundacioemys.org. També podeu fer la inscripció per telèfon o al Rebost.

Inscriure's
Fundació Emys