CURS GUIATGE EN L’UNIVERS DE LA RATAFIA I ALTRES LICORS

Professorat: Diversos
Preu: 54€
INSCRIU-TE
Formació que té com a objectiu capacitar professionals del sector del licor, el món del turisme i l’educació ambiental per conduir activitats relacionades amb aquest àmbit i dotar-los d’eines per millorar l’exposició de conceptes, els coneixements, la conducció de grups, l’expressió oral, la creació de materials de suport i l'intercanvi d'idees...

Els destinataris d’aquest curs seran professionals que ja estigui duent a terme visites guiades o que tinguin previst fer-ne en aquest àmbit. També ho poden ser professionals del món de l’alimentació, dels licors i de les begudes alcohòliques i agricultors dedicats a la viticultura amb interès per obrir la seva producció a la visita turística o d’escolars.

– Capacitar el professional dedicat a la producció elaboració o comercialització de begudes alcohòliques per a conduir activitats relacionades amb el coneixement del seu producte

– Capacitar el professional dedicat al món del turisme per conduir activitats relacionades amb aquest àmbit.

– Dotar el professional de coneixements i eines per la en relació al tracte amb públics objectius.

– Dotar al professional de coneixement entorn les fases de producció i elaboració de altres licors.

– Millorar l’auto-coneixement sobre l’expresssió oral i la creació de material de suport.

– Facilitar experiència al professional en la gestió i transmissió de la informació durant  procés de elaboració.

– Dotar el professional l’intercanvi d’idees amb altres professionals per la millora de la seva activitat.

Professorat

Astrid Van Ginkel, Evarist March, Joan Carbó, Carles Aymerich, Salvador Garcia-Arbós,  Rosa Duran, Alexandra Masó, Anna Selga, Marta Guillaumes, Xavi Amat, Joan Casalprim, Jordi Casassayas

Destinataris

Els destinataris del present curs seran professionals que ja estigui duent a terme visites guiades o que tinguin previst realitzar-ne en aquest àmbit. També ho poden ser professionals del món de l’alimentació,  dels licors de les begudes alcohòliques i agricultors dedicats a la viticultura  amb interès per obrir la seva producció a la visita turística o d’escolars.

Programa detallat (8 sessions/40 hores)*

21/04/2018 · Introducció i història dels licors de Catalunya. A càrrec de Salvador Garcia-Arbós i membres de la Confraria de la Ratafia
05/05/2018 · Botànica bàsica  de les herbes del nostre entorn. A càrrec d’Astrid Van Ginkel. Aquesta jornada es farà a Sta. Coloma de Farners, dins les activitats del Mercat de les Herbes. Jornada Gratuïta
19/05/2018 · Eines per transmetre el món de les herbes. A càrrec d’Evarist March
09/06/2018 · Elaboració de licors. A càrrec de Xavier Codina de Russet i Anna Selga autora del llibre “Els colors de la ratafia”
30/06/2018 · Tècniques per exposar un procés d’elaboració. A càrrec de Marta Guillaumes
14/07/2018 · Degustació i maridatge de licors. A càrrec de Carles Aymerich
01/09/2018 · Creativitat en l’elaboració de licors i aiguardents de sobretaula. A càrrec de Joan Carbó
29/09/2018 · Màrqueting. Habilitats comunicatives. Introducció a la conducció de grups. A càrrec de Rosa Duran i Alexandra Masó

Per a més informació, contacteu-nos al 972164957 o a mcasalprim@fundacioemys.org.

Organitzada per la Confraria de la Ratafia i Fundació Emys. I amb el suport de la Diputació de Girona.

Inscriure's

Fundació Emys