Inscripció dies lliure disposició Escola Josep Boada (RDN)

Data: Dia 21 de desembre
Lloc: Escola Josep Boada de Riudarenes
Professorat: Monitores i monitors de lleure titulats
Preu: Depèn
INSCRIU-TE
Informació i formulari per fer la inscripció al casal per els dies que l'Escola Josep Boada ha escollit com a lliure disposició (13/10, 10/11 i 7/12).

Benvolgudes famílies,

Tenint en compte el calendari escolar d’enguany, podreu veure que els dies 13 d’octubre, 10 de novembre, 7 de desembre, 21 de desembre i 27 de febrer són dies de lliure disposició i per tant no hi haurà escola.
De nou tornem a engegar un nou projecte per a aquests dies per tal que el pares i mares que treballem puguem deixar-hi als nostres infants.
L’AMPA, conjuntament amb la Fundació Emys, volem seguir amb la proposta per tal de dotar aquests dies de significat i d’un fil conductor entre ells. Per això, seguint amb la idea de l’any passat, tenint en compte els dies són abans de les vacances de Nadal, treballarem alguna  cosa relacionada amb les festes i les activitats que es realitzaran al poble. Més endavant us concretarem la proposta.
Com sempre, les activitats es faran a la mateixa escola. ( entrada per la porta del servei de transport) i estan adreçades a tots els infants de 3 a 12 anys, treballant per grups d’edat i/o segons les seves inquietuds.

El dia màxim per la inscripció és de dos dies abans del dia de lliure disposició.

Per poder dur a terme el casal durant aquests dies cal que com a mínim hi hagi 6 inscrits per dia i franja horària.

Preus Socis AMPA

• Acollida (de 8 a 8:30 hores): 1€
  • Matí (de 8:30 a 13:30 hores): 6€
  • Menjador (de 13:30 a 15:00 hores): 3€

Preus No Socis:

• Acollida (de 8 a 8:30 hores): 2€
  • Matí (de 8:30 a 13:30 hores): 10€
  • Menjador (de 13:30 a 15:00 hores): 5€

El pagament dels dies i franges escollits es podrà fer el finalitzar la inscripció amb targeta de crèdit o a través de PayPal.
ampardn     01_SENCER_PETIT

Inscriure's