AGRICULTURA I ALIMENTACIÓ

L’agricultura és una pràctica que té una alta relació amb el territori. Una mala gestió agrícola pot afectar greument la conservació de la biodiversitat del territori però una bona pràctica agrícola pot afavorir considerablement la seva conservació.

Per això des de Fundació Emys promovem l’agroecologia i l’agricultura ecològica d’alt valor natural amb cursos de formació per a experts i tallers i xerrades formatives per a ciutadans i famílies en agricultura i alimentació.

CURS D’AGRICULTURA

ECOLÒGICA

Des de 2011 treballem en la formació professional d’agricultors en el marc del Pla Anual de Transferència Tecnològica.

Disposem del curs d’agricultura Ecològica (60 hores) i de diferents jornades específiques que impartim de forma anual.

INSCRIPCIÓ CURS

INSCRIPCIÓ JORNADES

ACTIVITATS D’ALIMENTACIÓ

ECOLÒGICA I SALUDABLE

Des de la fundació creiem que tan important és conscienciar el productor sobre una bona gestió del territori com que el consumidor sigui conscient i valori una gestió sostenible del mateix.

ACTIVITATS ALIMETNACIÓ ECOLÒGICA

MELMELADES I CONSERVES ECOLÒGIQUES CAN MORAGUES

Can Moragues és el resultat de la col·laboració d’una fundació ambiental, la Fundació Emys, i una fundació social, la Fundació Astres. L'objectiu és la creació d’un  projecte que ajudi a la conservació del territori i a les persones de col·lectius desafavorits que en formen part.

Així doncs produïm melmelades (figues amb ratafia, pera amb menta, tomàquet amb farigola o poma amb canyella) i salses (allioli, brava o sofregit) que podeu trobar a la vostra botiga ecològica de proximitat.

WEB CAN MORAGUES

SELVIA,

ALIMENTACIÓ ECOLÒGICA DE PROXIMITAT

Per ajudar a promoure l’agricultura ecològica de proximitat que conserva la biodiversitat hem creat el projecte Selvia, una plataforma de venta de productes ecològics que podeu trobar on-line i properament en botiga física on poder adquirir fruita i verdura fresca de productors locals.

WEB SELVIA

CONTACTA   972 16 49 57

ON SOM

Ctra. Santa Coloma, km 21,1 Riudarenes

disseny web: MARXAL CREATIVE

S'està enviant el formulari...

S'ha detectat un error al servidor.

S'ha rebut el formulari.