ENRIC LLEBOT

EQUIP

DIRECCIÓ I INNOVACIÓ

MARC VILAHUR CHIARAVIGLIO

Marc Vilahur és llicenciat en Ciències Ambientals, màster en gestió d’espais naturals i màster en direcció de ONGs, el seu treball s’orienta en desenvolupament rural sostenible, custòdia del territori  i economia verda.

EDUCACIÓ I VOLUNTARIAT

MONTSE CASALPRIM

Montse Casalprim és llicenciada en ciències polítiques, postgrau amb lideratge i gestió de persones, amb el certificat del CAP i directora de lleure. Amb una àmplia experiència en el món associatiu i d'educació en el lleure els seus interessos es centren en l'educació ambiental com a eina bàsica per una bona gestió de l'entorn.

CONSERVACIÓ I RECERCA

Dr. PAU SUNYER

El Dr. Pau Sunyer és llicenciat en Biologia i Doctor en ecologia per la UAB amb experiència en gestió de fauna i ecosistemes. Apassionat de la natura i interessat en el coneixement de la seva relació amb l'humà.

GESTIÓ AGRÀRIA

I FORESTAL SOSTENIBLE

ANDER ACHOTEGUI

Ander Achotegui és llicenciat en Ciències Ambientals i doctor en Ecologia per la UAB, amb experiència en plagues forestals. Els seus interessos principals són el canvi global i la gestió forestal i agrícola.

ADMINISTRACIÓ I COMPTABILITAT

LLUÍS BARNÉS

Lluís Barnés és Llicenciat en economia i especialitzat en gestió tributària comptabilitat i finances amb una llarga trajectòria en al gestió d'associacions. Amant de la natura i del món local.

VISITA'NS A CAN MORAGUES

De dilluns a dissabte

de 9h a 14h

MECENES

Dolors Tarrús Galter

Santi Massot Riera

Miquel Clapés Miret

Marta Massot Riera

Ramon Franquesa Graner

ENTITATS PATROCINADORES

Ajuntament de Riudarenes

ENTITATS COL·LABORADORES I MEMBRESIES

CONTACTA   972 16 49 57

ON SOM

Ctra. Santa Coloma, km 21,1 Riudarenes

S'està enviant el formulari...

S'ha detectat un error al servidor.

S'ha rebut el formulari.

Ctra. Santa Coloma, km 21,1 Riudarenes