PATRONAT

EQUIP

DIRECCIÓ I INNOVACIÓ

MARC VILAHUR CHIARAVIGLIO

Marc Vilahur és llicenciat en Ciències Ambientals, màster en gestió d’espais naturals i màster en direcció de ONGs, el seu treball s’orienta en desenvolupament rural sostenible, custòdia del territori  i economia verda.

EDUCACIÓ I VOLUNTARIAT

MONTSE CASALPRIM

Montse Casalprim és llicenciada en ciències polítiques, postgrau amb lideratge i gestió de persones, amb el certificat del CAP i directora de lleure. Amb una àmplia experiència en el món associatiu i d'educació en el lleure els seus interessos es centren en l'educació ambiental com a eina bàsica per una bona gestió de l'entorn.

CONSERVACIÓ I RECERCA

Dr. PAU SUNYER

El Dr. Pau Sunyer és llicenciat en Biologia i Doctor en ecologia per la UAB amb experiència en gestió de fauna i ecosistemes. Apassionat de la natura i interessat en el coneixement de la seva relació amb l'humà.

ADMINISTRACIÓ I COMPTABILITAT

LLUÍS BARNÉS

Lluís Barnés és Llicenciat en economia i especialitzat en gestió tributària comptabilitat i finances amb una llarga trajectòria en al gestió d'associacions. Amant de la natura i del món local.

VISITA'NS A CAN MORAGUES

De dilluns a dissabte

de 9h a 14h

MECENES

Santi Massot Riera

Dolors Tarrús Galter

Miquel Clapés Miret

Marta Massot Riera

Ramón Franquesa

ENTITATS PATROCINADORES

Ajuntament de Riudarenes

ENTITATS COL·LABORADORES I MEMBRESIES

CONTACTA   972 16 49 57

ON SOM

Ctra. Santa Coloma, km 21,1 Riudarenes

disseny web: MARXAL CREATIVE

S'està enviant el formulari...

S'ha detectat un error al servidor.

S'ha rebut el formulari.