LA NATURA ÉS PARTE DE TÍ

Fes-te mecenes, voluntari o apadrina una tortuga

Col·labora
VISITA L'ESPAI CAN MORAGUES

Vine a conèixer el nostre projecte i participa de les Emys Experiències

Coneix-nos
CONEIX LA FUNDACIÓ EMYS

Al nostre blog podeu trobar notícies, articles d'opinió i novetats sobre nosaltres

Blog

La Fundació Emys és una entitat sense ànim de lucre dedicada a la conservació de la natura, en especial a les zones humides i de la tortuga d’estany (Emys orbicularis),  mitjançant recerca, gestió, conservació, educació i conscienciació.

L’entitat treballa ajudant els actors del territori a fer-ne una gestió sostenible, promovent l’agroecologia, la gestió forestal sostenible, l’educació ambiental i l’ecoturisme.

La Fundació Emys treballa des de la recerca, la gestió i l’educació en espais forestals, agraris i zones humides per afavorir la seva conservació.

Treballem amb propietaris, gestors, experts i usuaris del territori per fomentar una conservació a llarg termini de la biodiversitat, on els diferents actors del territori prenen part activa de la seva gestió sostenible.

La Fundació té per objecte l’estudi, protecció i divulgació del patrimoni natural i cultural vinculat amb el medi natural mitjançant la custòdia del territori, amb especial èmfasi en els espais humits i la tortuga d’estany.

La Fundació Emys complirà les seves finalitats fundacionals tot fomentant les xarxes de voluntariat ambiental i promovent, especialment, la conservació del patrimoni natural entre els joves i els col·lectius en risc d’exclusió social.

El projecte de Fundació Emys neix el 1987 amb l’Associació ADEPAR, un grup de joves del municipi de Riudarenes que s’agrupen per conservar diferents punts d’aigua amb presència de tortuga d’estany.

L’any 2003, amb el suport de l’Ajuntament de Riudarenes i alguns mecenes, el projecte agafa un impuls definitiu i es crea la Fundació Emys, per la conservació del patrimoni natural de Catalunya.

Si vols saber tots els projectes i accions que duem a terme en cada àrea descarrega’t la nostra memòria anual.

Memoria anual 2019 (pdf)

esquema fundació emys

Conservación

Conoce nuestra línea estratégica y proyectos de conservación de la biodiversidad.

Custodia

Conoce cómo, porqué y qué proyectos de custodia del territorio hacemos en la entidad.

Conoce nuestra oferta educativa y proyecto educativo para todas las edades.

Economía verde

Descubre cómo promovemos una economía que ayuda a conservar el territorio.

Actualidad de la Fundación

Scolymus hispanicus

Card de moro, cardellet. Scolymus hispanicus. De gust agradable i molt semblant a l’escarxofa, es fan servir tendres per amanides i també… Llegeix més

Espacio

Can Moragues

El espacio Can Moragues es una finca rural situada en Riudarenes que la Fundación Emys ha restaurado para convertirla en su centro neurálgico. En Can Moragues puedes venir a pasearte por la finca conociendo más detalles de nuestra naturaleza, participar en actividades lúdicas, talleres, formaciones o también venir a comprar o hacer una buena comida en armonía con la naturaleza.

El Espacio Can Moragues se encuentra en la Carretera de Santa Coloma km 21,1 de Riudarenes y está abierta a todos y de Lunes a Domingo para que todo el mundo lo pueda disfrutar.

Emys Experiències

EL MALBARATAMENT AL LLARG DE LA CADENA AGROALIMENTÀRIA

Xerrada teòrica sobre els processos que ocorren al llarg de la cadena agroalimentària on es produeixen pèrdues d'aliments.

Data: 28/11/2020
Lloc: Telemàtica
Professorat: Arnau Casadó, voluntari de la Fundació Emys
Preu: Gratuït

VISITA LES GORGUES DE LES PLANES D’HOSTOLES

En esta página encontrareis el formulario para poder hacer la compra de tikets de acceso. Tu aportación va destinada a seguir manteniendo este espacio natural protegido y a hacer acciones para conservar su biodiversidad. ¡Gracias!

Precio adulto: 3€
Precio niño: Gratis (hay que indicar cuantos)
Horario: de 10h a 14h y de 15h a 19h
All articles loaded
No more articles to load

Colabora con la Fundación

Hazte Mecenas

Realiza una donación para ayudar a mantener el proyecto vivo de la Fundación Emys. Puedes aportar aquello que te vaya bien y entrarás a formar parte de nuestro grupo de mecenas.

Hazte Voluntario

Ayúdanos con tu tiempo a impulsar nuestros proyectos! Como voluntario podrás entrar en el programa de voluntariado y recibir formación en algunos aspectos específicos de la entidad.

Organiza un RSC

Ayuda a conservar la naturaleza organizando una de RSC con tu empresa y haz una acción que trabaja al mismo tiempo la mejora del medio ambiente y el teambuilding.

Apadrina una tortuga

El seguimiento de tortugas se hace desde 1987 y hemos conseguido tener el registro más longevo conocido a nivel mundial de poblaciones de galápago. Apadrina un galápago y nos ayudarás a seguir conservándola!