LA NATURA ÉS PARTE DE TÍ

Fes-te mecenes, voluntari o apadrina una tortuga

Col·labora
VISITA L'ESPAI CAN MORAGUES

Vine a conèixer el nostre projecte i participa de les Emys Experiències

Coneix-nos
CONEIX LA FUNDACIÓ EMYS

Al nostre blog podeu trobar notícies, articles d'opinió i novetats sobre nosaltres

Blog

La Fundació Emys és una entitat sense ànim de lucre dedicada a la conservació de la natura, en especial a les zones humides i de la tortuga d’estany (Emys orbicularis),  mitjançant recerca, gestió, conservació, educació i conscienciació.

L’entitat treballa ajudant els actors del territori a fer-ne una gestió sostenible, promovent l’agroecologia, la gestió forestal sostenible, l’educació ambiental i l’ecoturisme.

La Fundació Emys treballa des de la recerca, la gestió i l’educació en espais forestals, agraris i zones humides per afavorir la seva conservació.

Treballem amb propietaris, gestors, experts i usuaris del territori per fomentar una conservació a llarg termini de la biodiversitat, on els diferents actors del territori prenen part activa de la seva gestió sostenible.

La Fundació té per objecte l’estudi, protecció i divulgació del patrimoni natural i cultural vinculat amb el medi natural mitjançant la custòdia del territori, amb especial èmfasi en els espais humits i la tortuga d’estany.

La Fundació Emys complirà les seves finalitats fundacionals tot fomentant les xarxes de voluntariat ambiental i promovent, especialment, la conservació del patrimoni natural entre els joves i els col·lectius en risc d’exclusió social.

El projecte de Fundació Emys neix el 1987 amb l’Associació ADEPAR, un grup de joves del municipi de Riudarenes que s’agrupen per conservar diferents punts d’aigua amb presència de tortuga d’estany.

L’any 2003, amb el suport de l’Ajuntament de Riudarenes i alguns mecenes, el projecte agafa un impuls definitiu i es crea la Fundació Emys, per la conservació del patrimoni natural de Catalunya.

Si vols saber tots els projectes i accions que duem a terme en cada àrea descarrega’t la nostra memòria anual.

Memoria anual 2019 (pdf)

esquema fundació emys

Conservación

Conoce nuestra línea estratégica y proyectos de conservación de la biodiversidad.

Custodia

Conoce cómo, porqué y qué proyectos de custodia del territorio hacemos en la entidad.

Conoce nuestra oferta educativa y proyecto educativo para todas las edades.

Economía verde

Descubre cómo promovemos una economía que ayuda a conservar el territorio.

Actualidad de la Fundación

Cap blanc

Diplotaxis Erucoides. El cap blanc o ravenissa blanca és de les poques flors que trobem a l´hivern. No te aplicacions… Llegeix més

Espacio

Can Moragues

El espacio Can Moragues es una finca rural situada en Riudarenes que la Fundación Emys ha restaurado para convertirla en su centro neurálgico. En Can Moragues puedes venir a pasearte por la finca conociendo más detalles de nuestra naturaleza, participar en actividades lúdicas, talleres, formaciones o también venir a comprar o hacer una buena comida en armonía con la naturaleza.

El Espacio Can Moragues se encuentra en la Carretera de Santa Coloma km 21,1 de Riudarenes y está abierta a todos y de Lunes a Domingo para que todo el mundo lo pueda disfrutar.

Emys Experiències

CASAL AMBIENTAL D’ESTIU SILS 2020

El casal d'estiu que us proposem és una aposta per gaudir de l'estiu i amb una proposta educativa en el temps de lleure de qualitat.

Data: Del 29 de juny al 28 d'agost
Horari: De 2/4 de 9 a 2/4 de 2
Lloc: Escola Jacint Verdaguer, Sils
Professorat: Tècnics Can Moragues
Preu: Depèn

Recordem que el casal compleix tots els protocols de seguretat i higiene establerts per els Departaments de Joventut i Salut davant la situació del COVID-19, els convenis salarials i el Decret 267/2016, de les activitats d'educació en el lleure en les quals participen menors de 18 anys.

Visita les gorgues de Les Planes d’Hostoles

En aquesta pàgina trobareu el formulari per a poder fer la compra de tiquets d’accés. La teva aportació va destinada a seguir mantenint aquest espai natural protegit i a fer accions per conservar-ne la biodiversitat. Gràcies!

Preu adult: 3€
Preu infant: Gratuït (cal indicar quants)
Horari: de 10h a 14h i de 15h a 19h

Reconnecta amb la natura

Una experiència per passar un dia en família a l’aire lliure en equilibri amb aquesta natura que tant ens dona i hem d’aprendre a cuidar a partir d’ara, valorant-la molt més que abans!

Data: 11/07/20 i 25/07/20
Horari: de 9h a 17h
A càrrec de Tècnics de la Fundació Emys i Naturafit
Preu: adults 24€ / infants 19€ (menors de 14 anys)
All articles loaded
No more articles to load

Colabora con la Fundación

Hazte Mecenas

Realiza una donación para ayudar a mantener el proyecto vivo de la Fundación Emys. Puedes aportar aquello que te vaya bien y entrarás a formar parte de nuestro grupo de mecenas.

Hazte Voluntario

Ayúdanos con tu tiempo a impulsar nuestros proyectos! Como voluntario podrás entrar en el programa de voluntariado y recibir formación en algunos aspectos específicos de la entidad.

Organiza un RSC

Ayuda a conservar la naturaleza organizando una de RSC con tu empresa y haz una acción que trabaja al mismo tiempo la mejora del medio ambiente y el teambuilding.

Apadrina una tortuga

El seguimiento de tortugas se hace desde 1987 y hemos conseguido tener el registro más longevo conocido a nivel mundial de poblaciones de galápago. Apadrina un galápago y nos ayudarás a seguir conservándola!