Jornada oberta a tothom per revegetar els regs de l’Estany de Sils

El proper dissabte 16 d’octubre realitzarem una acció de voluntariat a la zona de l’Estany de Sils. Primerament farem una breu introducció de la importància de l’Estany de Sils a nivell ecològic  i seguidament ens organitzarem en diferents grups per replantar amb arbres  dos regs que ajuden a drenar aquesta zona.

La sequera que hem patit aquest estiu l’hem aprofitat per desbrossar aquests regs que havien quedat colgats de bardisses i amb maquinària pesada els hem aprofundit tot creant 4 petits gorgs per a que les futures cries de tortuga d’estany tinguin més possibilitats de sobreviure. El que farem serà plantar arbres i arbustos  de ribera a les vores del reg per a que les arrels frenin l’erosió i es regeneri un bosc de ribera.

El material per fer la jornada de voluntariat anirà a càrrec de la Fundació Emys. És important que dugueu repel·lent de mosquits, protector solar, molta aigua, i  gorra pel sol.

Aquest projecte compta amb la col·laboració del Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural de la Generalitat de Catalunya i del Grup Batallé.

Dia: Dissabte dia 16 d’octubre

Lloc de trobada: Punt d’Informació de l’Estany (PIE) a l’Estació de RENFE de Sils.

Hora: de 10h a 13h

Per tots els públics.

Activitat gratuïta.

A càrrec de tècniques de Fundació Emys.

Més informació a info@fundacioemys.org.

Us podeu inscriure aquí: