La Fundació Emys és una entitat de Riudarenes,  sense afany de lucre, que es dedica a la conservació del patrimoni natural, principalment a la Plana de la Selva, i especialment de les zones humides i la tortuga d’estany (Emys orbicularis, el seu nom científic).

Durant l’any realitzem diferents activitats relacionades amb l’educació ambiental (casals, camps de treball, activitats per centres educatius…). I per segon any consecutiu, volem posar en marxa l’extraescolar Escola de Naturalistes.

La idea principal és acostar els infants a la natura, a través dels següents objectius:

• La vinculació personal amb la natura
  • El coneixement profund, proper i complex d’aquesta
  • L’acció amb la presa de decisions responsables i adequades per contribuir a disminuir l’impacte de l’ésser humà en l’entorn

L’Escola de Naturalistes està pensada per tots aquells infants i joves que els agrada la Natura i/o que volen aprendre més sobre tot el que l’envolta.

És una activitat totalment pràctica, pensada per fer-se a l’aire lliure (al bosc, al camp, al riu,…), independentment de l’època de l’any, això vol dir que cal venir ben equipat, amb roba còmode i calçat esportiu,  per tal d’aprendre a observar, escoltar, diferenciar… les estacions, les plantes i  els animals amb comoditat i adaptats a les estacions.  Tot això ho treballem a través de diferents metodologies: l’experimentació, el joc, l’observació, l’estudi dels processos naturals, la creativitat, entre d’altres.

A càrrec de l’entitat va tot el material necessari (salabrets, prismàtics, caçapapallones, guies de camp, microscopis, etc.)

Inscripcions a partir dels 6 fins als 14 anys

Lloc on es durà a terme l’activitat: Finca de Can Moragues

Inici de l’extraescolar: Octubre

Horari (dues hores i un dia a la setmana, mireu el formulari d’inscripció)

Preu: 35€ al mes

Per més informació podeu contactar amb nosaltres a ofont@fundacioemys.org.