ESCOLA DE NATURALISTES

Des de Fundació Emys us volem presentar una proposta d’extraescolar per acostar els infants a la natura, l’Escola de Naturalistes.
La Fundació Emys és una entitat de Riudarenes,  sense afany de lucre, que es dedica a la conservació del patrimoni natural, principalment a la Plana de la Selva, i especialment de les zones humides i la tortuga d’estany (Emys orbicularis, el seu nom científic).

Durant l’any realitzem diferents activitats relacionades amb l’educació ambiental (casals, camps de treball, activitats per centres educatius…). No obstant això, arran d’un projecte d’educació ambiental volem engegar l’Escola de Naturalistes. La idea principal és acostar els infants a la natura, a través de quatre objectius:

1. Baixar revolucions
         2. Meravellar-se. Sorprendre’s i emocionar-se amb processos naturals, de la vida, amb els detalls, allò nou, bell o interessant.
         3. Sentir el vincle amb la natura. Tenir el sentit de “pertànyer” o de ser  part  de la natura. Estimar-la.
         4. Aprendre significativament a través d’experiències amb sentit

ESCOLA JACINT VERDAGUER (SILS)
Dies: tots els dimecres a partir 24 d’abril
Horaris: de 16:30 a 18:00 hores
Nombre màxim de participants: 15 (acompanyats amb de dos educadors ambientals). L’elecció dels participants es farà per ordre d’inscripció i prioritzant les famílies que varen assistir a la reunió i varen mostrar ja el seu interès.
Edats: alumnes que estiguin cursant entre 1er i 6è de primària
Preu: Gratuït
Data  límit inscripció: 11 d’abril
Més informació al 972 16 49 57 o a mcasalprim@fundacioemys.org

ESCOLA JOSEP BOADA (RIUDARENES)
Dies: tots els dimecres a partir 24 d’abril
Horaris: de 13:30 a 15:00 hores
Nombre màxim de participants: 15 (acompanyats amb de dos educadors ambientals).
Edats: alumnes que estiguin cursant entre 1er i 6è de primària. L’elecció dels participants es farà per ordre d’inscripció
Preu: Gratuït
Data  límit inscripció: 11 d’abril