JORNADA CONSERVACIÓ DE LLAVOR ECOLÒGICA I ELABORACIÓ DE PLANTER

Jornada enfocada a descobrir tècniques, pràctiques i sistemes per conservar les llavors i fer-ne planter amb l’objectiu d’empoderar els productors i els hortolans afeccionats per tal d’incrementar l’autosuficiència productiva i aprofundir en la conservació de varietats locals.

Data: 22/02/2020
Professorat: Jordi Puig, ambientòleg, productor ecològic i assessor de productors. Autor del llibre "L'hort del segon origen"
Preu: 0€ Més informació

JORNADA PODA EN FRUCTICULTURA ECOLÒGICA

Introducció als objectius i a les principals tècniques de poda de creixement i de fructificació (tipus de poda, època de floració, tipus de formacions, etc.).

Data: 29/02/2020
Professorat: Marco Sangiorgio, enginyer tècnic agrícola i propietari d'Arboreco
Preu: 25€ Més informació
  • Formació ·

JORNADA FERTILITZACIÓ I REGENERACIÓ DE SÒLS A PARTIR DE COMPOST EN HORTA ECOLÒGICA

Sessió que pretén aprofundir en la fertilitat del sòl així com, en els factors que la limiten, per tal d’entendre quines són els tècniques i els millors fertilitzants (orgànics i inorgànics) per incrementar-la.

Data: 29/02/2020
Professorat: Neus Vinyals, és enginyera agrícola i és la coordinadora de formació de L’Era de Manresa.
Preu: Gratuït Més informació

VISITA A LA SELVATANA

Vols veure com viuen les vaques de La Selvatana? Vine a conèixer el seu entorn i com s'elaboren tots els seus productes.

Data: 21/03/2020
Horari: A les 11h
Lloc: La Selvatana, Campllong
A càrrec de la Selvatana
Preu: Gratuït Més informació

FEM LA MONA!

Vols regalar-li la mona al teu fillol/a però vols que sigui una mona diferent? Veniu junts a fer la mona al Rebost de Can Moragues i emporteu-vos-la a casa!

Data: 28/03/2019
Horari: a les 11h
Lloc: El Rebost de Can Moragues, Riudarenes
Professorat: Josep Teixidó, Fundació Hi Som
Preu: 25€ Més informació

CONEGUEM ELS PETITS MAMÍFERS

Coneix què són els micro-mamífers i vine amb nosaltres a fer un seguiment on podrem veure'ls!

Data: 16/05/2020
Horari: de 9h a 12h
Lloc: Punt de trobada a Can Moragues, Riudarenes
Professorat: Ona Font, biòloga i tècnica d'educació de la Fundació Emys
Preu: la voluntat Més informació

FESTA DE LA TORTUGA

El nostre esdeveniment anual més important! Una festa dedicada a explicar la nostra tasca plena d'activitats naturalistes per tota la família!

Data: 06/06/2020
Horari: tot el dia
Lloc: Espai Can Moragues, Riudarenes
Preu: segons activitats escollides Més informació

NIT DE RATPENATS

Els ratpenats són molt més fàcils d'observar del que sembla. Vine a la nostra Nit de Ratpenats!

Data: 20/06/2020
Horari: de 20h a 23h
Lloc: Espai Can Moragues, Riudarenes
Professorat: Miguel Ángel Fuentes, Natura Montfred