CULTIUS EXTENSIUS EN PRODUCCIÓ AGRÀRIA ECOLÒGICA

Formació
Data: 25/05/2019
Professorat: Jordi Puig, ambientòleg, productor ecològic i assessor de productors. Autor del llibre “L’hort del segon origen”
Preu: Gratuït

L’agricultura ecològica s’ha centrat molt a difondre temes relacionats amb l’horticultura i la fructicultura. No obstant això, creiem que és molt important dedicar una jornada als cultius extensius, els quals pel que fa a ús del sòl són la majoria de la superfície cultivada.

A més, l’enfocament respecte a l’horticultura per exemple, és molt diferent, ja que parlem: d’una superfície molt més gran; un maneig molt menys intensiu; una maquinària totalment diferent i una dependència cap aquesta molt més elevada.

09.00 – 09.05 h · Presentació de la jornada
09:05 – 11.00 h · Què són els cultius extensius? Poden ser biodiversos? Normativa i ajuts.
11.00 – 11.20 h · Descans
11.20 –  12.30 h · Tècniques de producció (rotació de cultius, associacions o intercalació, sistemes de sembra i maneig, fertilització)
12.30 – 13.00 h · Disseny de finques

MATERIALS
La Fundació Emys proporciona el material necessari.

Per a més informació, contacteu-nos al 972164957 o a mcasalprim@fundacioemys.org.

Aquest curs forma part del PATT 2019 i ha rebut el suport el Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural.

També et poden interessar