Visita les Gorgues de les Planes

En aquesta pàgina trobareu el formulari per a poder fer la compra de tiquets d’accés. La teva aportació va destinada a seguir mantenint aquest espai natural protegit i a fer accions per conservar-ne la biodiversitat. Gràcies!

• Preu adult: 3€
  • Preu infant: Gratuït (cal indicar quants)
  • Horari d'informació: de 10h a 18:30h
  • Per a més informació podeu trucar al +34 722 82 30 26

Preguntes Freqüents

Es pot reservar fins i tot el mateix dia de la visita, sempre que quedin places disponibles.

Si, és obligatori.

Per garantir les mesures de seguretat i sanitàries en situació de pandèmia de la COVID-19, seguint el Protocol de mesures addicionals i preventives per a la gestió d’aigues de bany de la Generalitat de Catalunya, i per prevenir l’aglomeració de persones al medi natural, l’Ajuntament de les Planes d’Hostoles i la Fundació Emys hem establert un sistema innovador de gestió online de l’aforament per regular l’accés als gorgs.

Aquesta mesura busca que les persones que vulgueu entrar en aquest espai ho feu amb totes les garanties. Per tant, no respectar la normativa d’usos i accés pot comportar sancions administratives.

A més la teva aportació va destinada a seguir mantenint aquest espai natural protegit i a fer accions per conservar-ne la biodiversitat.

Els diners recaptats dels tiquets que estàs comprant van íntegrament destinats a cobrir el cos de 7 informadors ambientals i 2 guardes rurals, a més de fer accions per a mantenir i conservar aquest Espai Natural Protegit.

Per a saber més del projecte i les accions que s’hi han realitzat pots consultar el projecte Medi Natural de les Planes d’Hostoles.

A partir d’ara s’accedirà als gorgs a través d’un tiquet de dia que atorga el dret d’accés a tots els espais.

Un cop feta la reserva rebràs un correu electrònic que et servirà de tiquet, amb un número de reserva. Aquest tiquet serà imprescindible per accedir a l’espai, ja que hi haurà un aforament limitat de 200 persones per dia.

D’aquesta manera, es garanteix l’accés als gorgs de la manera més segura possible per a totes les visitants, i alhora vetllar per la preservació de les gorgues de les Planes d’Hostoles i la fauna i flora que hi habita.

A la zona dels gorgs no està permès dur menjar ni celebrar-hi àpats, només el menjar imprescindible si estem d’excursió, però està prohibit portar neveres i elements de pícnic.

Hi ha un espai habilitat per a fer els àpats que és la zona de pícnic.

Per a més informació sobre la normativa d’usos descarregueu-vos aquest tríptic.

Pots reservar per un màxim de 5 adults i 5 infants. Si sou un grup més gran ho heu de fer amb dues reserves, sempre respectant el nombre de persones que es permetin segons la fase en la que ens trobem.

Cal tenir en compte que els infants han d’anar sempre acompanyats de, com a mínim, un adult.

Si teniu més dubtes sobre les reserves de grups, si us plau contacteu a gorgslesplanes@fundacioemys.org

Un cop feta la compra del tiquet no es permeten devolucions, només es permetran canvis de data. Per a canvis de data i més informació envieu un correu electrònic a gorgslesplanes@fundacioemys.org

Si, sempre que es faci 24h abans de la data de la reserva, o el mateix dia per canvis en la meteorologia.

Per a canvis de data i més informació podeu enviar un correu a gorgslesplanes@fundacioemys.org o enviar un Whatsapp a +34 722 82 30 26

Sempre que quedin places disponibles pots fer una nova reserva.

Oferim un servei de visites guiades amb reserva prèvia. Si hi esteu interessats podeu contactar a gorgslesplanes@fundacioemys.org

Aquí us deixem diverses propostes d’activitats que podeu fer a les Planes d’Hostoles:

Visita els gorgs de les Planes d’Hostoles amb Burrotaxi

Per a més informació i altres activitats podeu anar a https://www.turismelesplanes.cat/

Fes la teva reserva

Calendari carregant...

Selecciona el dia*:

Nom/Name*:

Cognoms/Surname*:

Correu Electrònic/E-mail*:

Adults (a partir de 12 anys/from age 12):

Infants/Children (menors de 12 anys/under 12):

Preu/Price:

Termes i condicions / Terms and conditions

Scroll to Top

Si continues navegant per aquest lloc web, acceptes utilitzar les galetes. Més informació.

Tanca