JORNADA DE PLANTACIÓ, VARIETATS TRADICIONALS D’ARBRES FRUITERS I PORTA-EMPELTS

Formació
Data: 06/04/2019
Professorat: Marco Sangiorgio, enginyer tècnic agrícola i productor ecològic d’Arboreco i Ander Achotegui, tècnic de la Fundació i Dr. en Ecologia
Preu: 25€

La primera part de la sessió està destinada a donar a conèixer les varietats tradicionals i les seves característiques respecte a les varietats comercials (tipus, resistències, per zona, plantació…). En segon lloc, es presentarà la funció d’empeltar exposant les finalitats i els tipus, per posar-ho en pràctica a l’última part de la sessió.

Programa

09.00 – 11.00 h · Introducció a les varietats locals i comparació amb les varietats comercials.
11.00 – 11.25 h · Descans
11.25 – 12.15 h Plantació de fruiters i les possibilitats de la seva viabilitat a través del sistema Cocoon.
12.15 – 12.50 h · Empelts i porta-empelts.
12.50 – 14.00 h Tipus d’Empelts i porta-empelts. Pràctica d’empeltar i instal·lació de Cocoons.

Materials
La Fundació Emys proporciona el material necessari per a la part pràctica excepte la navalla per empeltar.

Per a més informació, contacteu-nos al 972164957 o a mcasalprim@fundacioemys.org.

També et poden interessar