JORNADA HORTICULTURA D’ALT VALOR NUTRITIU

Formació
Data: 17/10/2020
Professorat: Jordi Puig, ambientòleg, productor ecològic i assessor de productors. Autor del llibre “L’hort del segon origen”
Preu: 20€

Conscienciar de l’escassetat de nutrients que els aliments d’avui en dia tenen en relació als de fa dècades.

Donar al participant un conjunt de tècniques i punts a tenir en compte a l’hora de produir vegetals per minimitzar la càrrega de tòxics i contaminants i maximitzar les qualitats organolèptiques i nutricionals.

Programa

09.00 – 11.00 h · Fonaments teòrics de les necessitats nutricionals humanes. Com produir vegetals d’alt valor nutritiu. Tècniques de producció.
11.00 – 11.30 h · Descans
11.30 – 13.00 h · Casos pràctics i degustació i anàlisi a cegues de productes hortícoles.

Materials
La Fundació Emys proporciona el material necessari per a la part pràctica.

Atenció
Places limitades i tenint en compte els protocols en relació a la Covid-19.

Per a més informació, contacteu-nos al 972164957 o a mcasalprim@fundacioemys.org.

També et poden interessar