PRESENTACIÓ DE LA NOVA CARTA DEL REBOST DE CAN MORAGUES ELABORADA PER SERGI DE MEIÀ

Data: 27/04/19
Horari: A les 18h
Professorat: Sergi de Meià
Preu: 10€

Sergi de Meià, premi nacional al cuiner jove de l’any de l’Acadèmia Catalana de Gastronomia l’any 2009, President de la Fundació Institut Català de la Cuina i membre del moviment Slow Food, és una de les icones de la cuina ecològica de proximitat i amb tradició a Catalunya. Posar en valor les receptes catalanes tradicionals, la cuina ecològica de proximitat i l’origen del producte  ha estat un dels seus principals objectius i dedicacions en els darrers anys.

El Rebost de Can Moragues és un espai de restauració amb botiga a la finca de Can Moragues, on els protagonistes són els ingredients ecològics únics de varietats locals i cultivats amb agricultura d’Alt Valor Natural. Els beneficis del Rebost van destinats íntegrament a finançar els projectes de conservació de la natura de la Fundació Emys.

De la unió entre Sergi de Meià i el Rebost de Can Moragues n’ha resultat una carta que ens fa gaudir de la qualitat gastronòmica que potencia la qualitat del producte saludable i sostenible. En tots els plats el protagonista n’és l’ingredient de proximitat, de temporada i d’Alt Valor Natural, fent de salvaguarda dels gustos ancestrals i custodiant la cultura de la nostra terra.

Veniu a tastar la nova carta!

Farem tastets dels nous plats del Rebost de Can Moragues elaborats per en Sergi de Meià i hi haurà música en directe!

Per a més informació sobre el Rebost i Sergi de Meià www.canmoragues.org/rebost

També et poden interessar