VISITA AL CENTRE DE REPRODUCCIÓ DE TORTUGUES L’ALBERA

Data: 05/05/2019
Horari: de 09.30 a 12.30 hores
Lloc: Sortida de Banyoles (Correus) i Can Moragues (Riudarenes)
Professorat: Tècnics del Limnos
Preu: Gratuït

Des de Fundació Emys i Limnos,  dins els projecte de “Foment de l’educació i conscienciació ambiental en favor de la preservació de les zones humides amb tortuga d’estany a Catalunya, subvencionat per el Departament de Territori i Sostenibiltat, volem dur a terme diferents accions de voluntariat amb l’objectiu d’implicar a la ciutadania en el coneixement i conservació d’aquests hàbitats, i la natura en general, a partir del treball voluntari. Per una banda, per ampliar la base  de voluntaris en el sector ambiental i a les nostres entitats i per l’altra, per generar vincle amb la natura.

L’acció s’estructurarà de la següent manera:

• 09:30 Sortida. Hi haurà un punt de sortida des de Banyoles i un altre des de la seu de Fundació Emys, Can Moragues Riudarenes.
    • 10:45 Arribada a Garriguella
    • 11:00 Inici de la Visita. Introducció de la visita, explicació de la justificació de la visita al centre, la reproducció de tortugues mediterrànies i d’estany al Centre i el vincle amb les entitats del projecte.
    • 11:15 Documental sobre la tortuga mediterrània i el Centre de reproducció de Tortugues de l’Albera.
    • 11:45 Visita al Centre. Amb opció de visitar l’espai no visible al públic i on estan una part de les tortugues d’estany reproductores.
    • 12:30 Cloenda i finalització de la visita

Es faran dos grups de 20 o 25 persones depenent dels assistents. Per fer dues activitats rotatòries.

Activitat per a tots els públics. Preu de l’entrada a càrrec de les entitats.

Places limitades.

Per inscripcions enviar correu electrònic a limnos@limnos.org en cas de venir des de Banyoles i a mcasalprim@fundacioemys.org en el cas de venir des de Riudarenes.

També et poden interessar