Can Moragues

Lloc: Espai Can Moragues, Riudarenes
Professorat: Tècnics de la Fundació Emys
Preu: Gratuït

Cada primer dissabte de mes fem la visita a la finca de Can Moragues per poder-vos explicar els nostres projectes de conservació de la natura!

Començarem davant de la casa vella parlant de com va sorgir la Fundació Emys i com vam arribar a la finca de Can Moragues. Després anirem al terrari on us parlarem sobre la nostra relació amb les tortugues i a l’hort demostratiu on coneixereu l’agricultura d’Alt Valor Natural. Tot seguit anirem fins a la bassa on us explicarem què és la custòdia del territori, un dels nostres pilars. Finalment passarem pel laberint on us explicarem la nostra tasca d’educació i acabarem al Rebost on us explicarem els nostres projectes demostratius d’economia verda, com per exemple el Rebost de Can Moragues.

Podeu venir amb la família, la parella, els amics… Us hi esperem!!

També et poden interessar