VOLUNTARIAT: CAMINADA A UNA BASSA EN CUSTÒDIA I CREACIÓ DE REFUGIS PER L’HERPETOFAUNA (amfibis i rèptils)

Data: 11/05/2019
Lloc: Plaça de la Vila, Riudarenes
Professorat: Tècnics Can Moragues
Preu: Gratuït

Des de Fundació Emys i Limnos,  dins els projecte de “Foment de l’educació i conscienciació ambiental en favor de la preservació de les zones humides amb tortuga d’estany a Catalunya, subvencionat per el Departament de Territori i Sostenibiltat, volem dur a terme diferents accions de voluntariat amb l’objectiu d’implicar a la ciutadania en el coneixement i conservació d’aquests hàbitats, i la natura en general, a partir del treball voluntari. Per una banda, per ampliar la base  de voluntaris en el sector ambiental i a les nostres entitats i per l’altra, per generar vincle amb la natura.

Aquesta és la cuarta acció que es desenvolupa i consistirà en:

• 10:00 – 10.10 Benvinguda, breu explicació de l’entitat, contextualització i breu explicació de les activitats que es duran a terme durant la jornada.
  • 10.10 – 10:50 Caminada fins a una finca amb custòdia (pendent de decidir)
  • 10:50 – 11:15 Descans i esmorzar
  • 11:15 – 12:30 Construcció refugis (agrupacions o murs de roques per una banda i en superfícies de sòl cobertes per lones de plàstic per l’altra) per herpetofauna
  • 12:30 – 13:30 Caminada de tornada i comiat

Activitat per a tots els públics.

Us podeu inscriure  la jornada per tenir una previsió dels assistents omplint el següent formulari. Si voleu venir un grup poseu-vos en contacte directament per telèfon o correu electrònic.

Per més informació podeu contactar amb nosaltres al 972 16 49 57 o a mcasalprim@fundacioemys.org.

També et poden interessar