VOLUNTARIAT: VISITA A L’ESTANY DE SILS, RESTAURACIÓ D’UNA BASSA TEMPORAL I REFUGIS D’HERPETOFAUNA (amfibis i rèptils)

Data: 07/04/2019
Lloc: Pàrquing de sorra de l’estació de tren de Sils
Professorat: Tècnics Can Moragues
Preu: Gratuït

Des de Fundació Emys i Limnos,  dins els projecte de “Foment de l’educació i conscienciació ambiental en favor de la preservació de les zones humides amb tortuga d’estany a Catalunya, subvencionat per el Departament de Territori i Sostenibiltat, volem dur a terme diferents accions de voluntariat amb l’objectiu d’implicar a la ciutadania en el coneixement i conservació d’aquests hàbitats, i la natura en general, a partir del treball voluntari. Per una banda, per ampliar la base  de voluntaris en el sector ambiental i a les nostres entitats i per l’altra, per generar vincle amb la natura.

L’acció s’estructurarà de la següent manera:

• 10:00 – 10:30 Benvinguda, contextualització de la gestió passada, actual i futura de l’espai de l’Estany de Sils i  explicació de les actuacions i la seva finalitat
  • 10:30 – 13:00 Realització de les activitats per grups
    • Creació de basses temporals
    • Refugis herpetofauna

*No s’establirà un horari per esmorzar. L’esmorzà estarà disponible per tal que cadascú s’alimenti i begui quan vulgui.

Activitat per a tots els públics.

Us podeu inscriure  la jornada per tenir una previsió dels assistents omplint el següent formulari. Si voleu venir un grup poseu-vos en contacte directament per telèfon o correu electrònic.

Per més informació podeu contactar amb nosaltres al 972 16 49 57 o a mcasalprim@fundacioemys.org.

També et poden interessar