LA NATURE FAIT PARTIE DE TOI

Deviens mécène, volontaire ou parraine une tortue

Collabore
VISITE LE SITE DE CAN MORAGUES

Venez découvrir notre projet et participer aux Activités Emys

Découvres-nous
DECOUVRES LA FONDATION EMYS

Sur notre blog vous pouvez trouver nos actualités, des articles d'opinion ainsi que nos dernières nouveautés

Blog

La Fundació Emys és una entitat sense ànim de lucre dedicada a la conservació de la natura, en especial a les zones humides i de la tortuga d’estany (Emys orbicularis),  mitjançant recerca, gestió, conservació, educació i conscienciació.

L’entitat treballa ajudant els actors del territori a fer-ne una gestió sostenible, promovent l’agroecologia, la gestió forestal sostenible, l’educació ambiental i l’ecoturisme.

La Fundació Emys treballa des de la recerca, la gestió i l’educació en espais forestals, agraris i zones humides per afavorir la seva conservació.

Treballem amb propietaris, gestors, experts i usuaris del territori per fomentar una conservació a llarg termini de la biodiversitat, on els diferents actors del territori prenen part activa de la seva gestió sostenible.

La Fundació té per objecte l’estudi, protecció i divulgació del patrimoni natural i cultural vinculat amb el medi natural mitjançant la custòdia del territori, amb especial èmfasi en els espais humits i la tortuga d’estany.

La Fundació Emys complirà les seves finalitats fundacionals tot fomentant les xarxes de voluntariat ambiental i promovent, especialment, la conservació del patrimoni natural entre els joves i els col·lectius en risc d’exclusió social.

El projecte de Fundació Emys neix el 1987 amb l’Associació ADEPAR, un grup de joves del municipi de Riudarenes que s’agrupen per conservar diferents punts d’aigua amb presència de tortuga d’estany.

L’any 2003, amb el suport de l’Ajuntament de Riudarenes i alguns mecenes, el projecte agafa un impuls definitiu i es crea la Fundació Emys, per la conservació del patrimoni natural de Catalunya.

Si vols saber tots els projectes i accions que duem a terme en cada àrea descarrega’t la nostra memòria anual.

Memòria anual 2018 (pdf)

esquema fundació emys

Conservation

Découvres notre stratégie et nos projets pour la conservation de la biodiversité.

Garde

Apprends à connaitre les projets de gestion du territoire que nous menons, comment et pourquoi.

Découvres nos offres et projets éducatifs adaptés à tous les âges.

Economie verte

Découvres de quelle manière nous promouvons une économie qui aide à conserver le territoire.

Actualités de la Fondation

Scolymus hispanicus

Card de moro, cardellet. Scolymus hispanicus. De gust agradable i molt semblant a l’escarxofa, es fan servir tendres per amanides i també… Llegeix més

Can Moragues

Le site de Can Moragues est une ferme rurale située à Riudaredes, que la Fondatin Emys a restauré afin de la convertir en son centre névralgique.  Vous pouvez venir à Can Moragues pour visiter la ferme et découvrir en détail notre nature, participer à des activités ludiques, des ateliers et des formations ou bien encore pour profiter d’un repas en harmonie avec la nature et acheter les produits éco-responsables dans le restaurant.

Can Moragues se situe sur la route allant de Santa Coloma de Farners à Riudarenes au kilomètre 21.1. Le site est ouvert à tous du lundi au dimanche afin d’en faire profiter le plus grand nombre.

Acticités Emys

EL MALBARATAMENT AL LLARG DE LA CADENA AGROALIMENTÀRIA

Xerrada teòrica sobre els processos que ocorren al llarg de la cadena agroalimentària on es produeixen pèrdues d'aliments.

Data: 28/11/2020
Lloc: Telemàtica
Professorat: Arnau Casadó, voluntari de la Fundació Emys
Preu: Gratuït

VISITA LES GORGUES DE LES PLANES D’HOSTOLES

En aquesta pàgina trobareu el formulari per a poder fer la compra de tiquets d’accés. La teva aportació va destinada a seguir mantenint aquest espai natural protegit i a fer accions per conservar-ne la biodiversitat. Gràcies!

Preu adult: 3€
Preu infant: Gratuït (cal indicar quants)
Horari: de 10h a 14h i de 15h a 19h
All articles loaded
No more articles to load

Collabore avec la fondation

Deviens Mécène

Fait un don afin d’aider à maintenir les projets de la Fondation Emys actifs. Participez à hauteur de vos moyens et intégrez ainsi notre groupe de mécénat.

Deviens Volontaire

Donne de ton temps pour nous aider à avancer dans nos projets ! En tant que volontaire tu pourras faire partie du programme de bénévolat et recevoir des formations dans les domaines spécifiques de l’association.

Organise un Séminaire

Aide à préserver la nature en organisant un séminaire avec ton entreprise et réalise une action en faveur de l’environnement tout en favorisant l’esprit d’équipe.

Parraine une tortue

Le suivi des tortues est réalisé depuis 1987. C’est le plus long suivi d’une population de tortues recensé au monde. Parraine une tortue et aide-nous à continuer de la conserver !