Voluntariat als Estanys de Sils aguait Vell

JORNADA DE VOLUNTARIAT A L’ESTANY DE SILS

Data: 27/02/2021
Lloc: Punt d’Informació de l’Estany (PIE) a l’Estació de RENFE de Sils.
Professorat: Equip Fundació Emys
Preu: Gratuït

Jornada oberta a tothom per visitar l’Estany de Sils i fer el manteniment de la zona de l’aguait vell.

Ara que falten poques setmanes per acabar l’hivern és un bon moment per preparar aquest espai on hi ha diferents tasques a fer: donar una capa de protecció a la fusta, refer una paret de pedra seca que serveix de refugi a petits animals i fer un refugi per micromamífers.

Treballarem en grups petits i respectant els grups bombolla que ja vinguin junts. Farem ús en tot moment de la mascareta i del gel hidroalcohòlic abans de començar a treballar.

Hem consultat a XVAC (la Xarxa de Voluntariat Ambiental de Catalunya) i en principi no hi ha cap reglamentació específica que impedeixi la realització de jornades de voluntariat en les circumstàncies actuals,  per aquest motiu us animem a participar en aquesta jornada.

Dia: Dissabte dia 27 de febrer

Lloc de trobada: Punt d’Informació de l’Estany (PIE) a l’Estació de RENFE de Sils.

Hora: de 10 a 13h

Per tots els públics. Activitat oberta per a totes les persones de la comarca de La Selva.

A càrrec de tècniques de Fundació Emys.

Activitat gratuïta. Places limitades a 24 persones.

El material per fer la jornada de voluntariat anirà a càrrec de la Fundació Emys, excepte els guants de jardí, els quals cadascú caldria que portés el seu. Nosaltres també en portarem per si algú no en té o se’ls oblida.

Més informació a info@fundacioemys.org.

INSCRIPCIONS TANCADES. JORNADA PLENA