XERRADA DIVULGATIVA: LES MALALTIES EMERGENTS EN AMFIBIS

Data: 10/06/2021
Lloc: Online
Professorat: David Perpiñán és naturalista i veterinari especialitzat en medicina de fauna salvatge i d’animals exòtics, membre de la Societat Catalana d’Herpetologia
Preu: Gratuït
Sabíeu que els amfibis van ser els primers animals vertebrats a sortir de l’aigua i colonitzar els continents? De totes les espècies existents en el planeta (unes 6.600) només 14  espècies habiten a Catalunya i estan protegides per llei. D’aquestes 14 només una, el tritó del Montseny és endèmica.
Fa pocs anys ha aparegut una malaltia que està posant en perill la supervivència d’aquests animals.  D’això i de molt més en parlarem en aquesta jornada divulgativa científica que farem el proper dijous amb en David Perpiñán que pertany a la Societat Catalana d’Herpetologia, i que porta el nom de Les malalties emergents en amfibis.

Si voleu aprendre com està evolucionant aquest tema apassionant no us perdeu aquesta xerrada!.

Dia: ATENCIÓ, NOVA DATA!!!!  dijous 10 de juny

Hora: de 19 a 20:30h

Lloc: Online via Zoom

Jornada a càrrec de David Perpiñán és naturalista i veterinari especialitzat en medicina de fauna salvatge i d’animals exòtics. La seva feina li ha portat per zoològics, universitats i clíniques veterinàries d’Espanya, Regne Unit i Estats Units. El 2010 va aconseguir el diplomat europeu en medicina de rèptils i amfibis. David té més de 100 publicacions internacionals i a més a més ha realitzat un treball de màster sobre hematologia en tortugues i una tesis doctoral sobre malalties víriques en fures.

Actualment David és membre de la junta directiva de la Societat Catalana d’Herpetologia i professionalment combina la realització de documentals de natura amb l’ensenyament online en medicina d’animals exòtics i l’assessorament científic en temes de conservació de la natura i zoològics.

La jornada serà dinamitzada per l’equip de l’àrea d’educació de la Fundació Emys.

Per tots els públics.

Cal inscripció prèvia a través del formulari que rebreu a continuació. El dia abans de la jornada rebreu un recordatori amb l’enllaç.

Més informació a mmoya@fundacioemys.org.

Aquest projecte compta amb la col·laboració del Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural de la Generalitat de Catalunya, i de Batallé.