CONSEIL D'ADMINISTRATION

Ander

ANDER ACHOTEGUI

Direcció i gestió sostenible
Ander Achotegui és llicenciat en Ciències Ambientals i doctor en Ecologia per la UAB, amb experiència en plagues forestals. Els seus interessos principals són el canvi global i la gestió forestal i agrícola.
montse

MONTSE CASALPRIM

Educació i voluntariat
Montse Casalprim és llicenciada en ciències polítiques, postgrau amb lideratge i gestió de persones, amb el certificat del CAP i directora de lleure. Amb una àmplia experiència en el món associatiu i d'educació en el lleure els seus interessos es centren en l'educació ambiental com a eina bàsica per una bona gestió de l'entorn.
WhatsApp Image 2020-01-28 at 11.19.47

Ona Font Rifà

Conservació i recerca
Ona Font és Llicenciada en Biologia per la Universitat Autònoma de Barcelona i professora associada al Departament de Zoologia des del 2014. Ha treballat en diversos projectes relacionats amb la conservació, recerca i gestió d'espais naturals. Els seus interessos es centren l'estudi de poblacions i com incrementar la seva resiliència ecològica.
ivette

Ivette Casadevall Cufí

Comunicació
La Ivette Casadevall és graduada en Publicitat i Relacions Públiques, especialitzada en Comunicació al Tercer Sector, i cursant un màster en Recerca en Comunicació Social. Els seus interessos es centren en la comunicació pel canvi, la conscienciació ambiental i la participació ciutadana com a eines per a construïr una societat més justa.
genis

Genís Rovira Turón

Tècnic de projectes
Genís Rovira és Educador Ambiental per l'IES Montilivi i treballa com a educador ambiental a l'entitat. Combina la seva professió amb la passió per la natura i l'educació en el lleure on actua com a cap a l'AEIG Roca Guillera de Santa Coloma de Farners.

CONSELL CONSULTATIF

matteo-giannattasio-ogm1

Matteo Giannattasio

Assessor científic
En Matteo Giannattasio és metge i agrònom. El seu principal interès científic és en relació als mètodes de cultiu, la qualitat dels aliments i la salut humana.

FINANCEURS ET SPONSORES

ACJ