ECONOMIA VERDA

Per a una gestió que perduri en el temps és imprescindible la generació de projectes vitals que permetin viure a la gent de conservar la natura. L’economia verda és la nostra aposta per fomentar activitats econòmiques que alhora que conserven la natura, permeten als qui ho fan viure d’aquesta gestió, facilitant així una gestió sostenible a llarg termini.

La Fundació Emys també treballa amb la voluntat que la sostenibilitat s’estengui en l’àmbit social. És per això que, de la mà de Fundació Astres, col·laborem perquè aquests projectes insereixin persones de col·lectius desafavorits del territori.
rebost can moragues

MELMELADES I CONSERVES ECOLÒGIQUES CAN MORAGUES

Can Moragues és el resultat de la col·laboració d’una fundació ambiental, la Fundació Emys, i una fundació social, la Fundació Astres.

L’objectiu és la creació d’un  projecte que ajudi a la conservació del territori i a les persones de col·lectius desafavorits que en formen part.

D’aquesta manera produïm melmelades i salses ecològiques, fetes amb productes frescos de productors en custòdia del nostre territori, elaborades i etiquetades de forma artesanal.

rebost can moragues

EL REBOST DE CAN MORAGUES

El Rebost de Can Moragues és un pas més en la voluntat de treballar la conservació des d’una visió integral, fomentant una economia lligada a la conservació del territori des de l’agricultura.

El Rebost és un espai de botiga amb degustació on es pot comprar i degustar els productes dels agricultors en custòdia del nostre territori. També es realitzen activitats a El Rebost per divulgar la sostenibilitat alimentària i augmentar el coneixement en aquest àmbit de les visites.

EXPERIÈNCIES

Creiem en l’educació ambiental i en la sensibilització ciutadana com a elements per la preservació del nostre patrimoni natural. Per això, a part d’una oferta educativa, creiem que l’ecoturisme és una oportunitat més per treballar amb diferents públics i per endinsar-nos, d’una manera més lúdica, en temes com la sostenibilitat, el medi ambient, la salut alimentària, l’agricultura ecològica…

PROJECTES

Hort demostratiu de Can Moragues