Inspira · Escola d’estiu de la Selva 2018

Data: 7, 14 i 21 de juliol
Professorat: Professionals diversos
Preu: Una jornada 25€. Descomptes si t'inscrius a més d'una.
INSCRIU-TE
Torna l'inspira amb ganes d'apropar eines a pares, mares i professionals de l'educació per gaudir del dia a dia en la relació amb els infants i adolescents a qui acompanyen. Aquest any proposem quatre talles que ens puguin ampliar la mirada, donar nous punts de vista que ens facin sentir segurs en la nostra vocació per acompanyar.

Sessions pràctiques per a gent pràctica

07/07, de 10h a 13:30h, JOGUINES DE DEBÒ, a càrrec de Carmen Granados i la Clàudia Díaz ànimes de Jugar i jugar.

5

14/07, de 10:00h a 13:30h, L’ESCOLA DEL BOSC: EXPLORAR, INVESTIGAR I EXPERIMENTAR a càrrec de l‘Escola del Bosc d’Espinelves , associació que treballa per tal de fomentar la natura com a entorn d’aprenentatges en la infància.

4

21/7, de 10h a 13:30h, QUE M’ESCOLTIS! Eines pel cada dia , a càrrec de Marta Masó, Alba Cunill i Laura Masó, tres puntals d’Inspira.

6

Destinat a pares, mares i professionals del camp socioeducatiu. Lloc: Can Moragues, Riudarenes.

Inscriure's
Fundació Emys