Jornada Bases tècniques per a la fructicultura ecològica

Data: 10/03/2018
Professorat: Kilian Sampol Aligué, enginyer tècnic agrícola i productor ecològic
Preu: Gratuït
INSCRIU-TE
Sessió destinada a donar unes bases tècniques a l'hora de treballar amb fruiters. Es parlarà específicament de la fertilització, el reg, la producció i el tractament segons cada varietat.

Sessió destinada a donar unes bases tècniques a l’hora de treballar amb fruiters. Es parlarà específicament de la fertilització, el reg, la producció i el tractament segons cada varietat a nivell general. També s’exposaran els beneficis de la presència de fruiters en una producció hortícola.

Programa
09.00 – 10.45 h · Bases tècniques per a una explotació de fruiters ecològics. Primera part: selecció d’espècies i varietats segons clima, sòl, espai i característiques varietals
10.45 – 11.10 h · Descans
11.10 – 13.00 h · Bases tècniques per a una explotació de fruiters ecològics. Segona part: plantació, fertilització, reg, maneig de l’arbre i entorn.

Materials
La Fundació Emys proporciona el material necessari per a la part pràctica.

Per a més informació, contacteu-nos al 972164957 o a mcasalprim@fundacioemys.org.

Aquesta jornada està pendent de formar part del PATT 2018 del Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural.

Inscriure's

Fundació Emys