Jornada Com fer més eficient i rendible una explotació hortícola ecològica

Data: 28/10/2017
Professorat: Jordi Puig, ambientòleg, enginyer tècnic agrícola, productor ecològic i assessor de productors. Autor del llibre "L'hort del segon origen"
Preu: Gratuït
INSCRIU-TE
Jornada enfocada a millorar el rendiment econòmic de les explotacions agràries, especialment hortícoles, per mitjà d’una gestió eficient dels fluxos d'aigua, energia i primeres matèries així com maximitzar els rendiments productius tot reduint l’impacte ambiental.

L’objectiu d’aquesta jornada és millorar el rendiment econòmic de les explotacions agràries, especialment hortícoles, per mitjà d’una gestió eficient dels fluxos d’aigua, energia i primeres matèries així com maximitzar els rendiments productius tot reduint l’impacte ambiental.

També, permetrà determinar quins són els aspectes clau a tenir en compte a l’hora de detectar possibles punts febles (pèrdua d’eficiència) en el procés productiu hortícola.

Programa

09.00 – 11.00 h · Estratègies de millora del rendiment d’una explotació d’horta ecològica
11.00 – 11.30 h · Descans
11.30 – 13.00 h · Realització d’un cas pràctic amb l’objectiu de millorar el rendiment d’una explotació hortícola

Materials
La Fundació Emys proporciona el material necessari per a la part pràctica.

Per a més informació, contacteu-nos al 972164957 o a mcasalprim@fundacioemys.org.

Aquest curs forma part del PATT 2017 i ha rebut el suport el Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural.

Inscriure's

Fundació Emys