Jornada Cultius d’hivern i sistemes de protecció en horta ecològica

Data: 24/02/2018
Professorat: Bàrbara Lòpez, enginyera tècnica agrícola, ADV
Preu: 25€
INSCRIU-TE
Introducció a les diverses tipologies de cultius d'horta d'hivern, als sistemes de construcció d'elements de protecció més adients i a les seves peculiaritats per al conreu.

Introducció a les diverses tipologies de cultius d’horta d’hivern, als sistemes de construcció d’elements de protecció és adients i a les seves peculiaritats per al conreu.

Programa
09.00 h Calendari de plantades, sembres i associacions d’hivern. Varietats més usuals. Maneig del cultiu. Plagues i malalties.Adversitats climàtiques a tenir en compte.

10.45 h Descans
11.15 h Sistemes de protecció tèrmica de cultius: hivernacles, túnels i microtúnels i mantes tèrmiques, entre d’altres
12.15 h Pràctiques d’instal·lació d’un microtúnel i una manta tèrmica in situ a l’hort de la finca
13.00 h Clausura de la sessió

Materials
La Fundació Emys proporcionarà els materials necessaris per a la part pràctica.

Per a més informació, contacteu-nos al 972164957 o a mcasalprim@fundacioemys.org.

Inscriure's

Fundació Emys