Jornada Horticultura d’alt valor nutritiu

Data: 07/10/2017
Professorat: Jordi Puig, ambientòleg, enginyer tècnic agrícola, productor ecològic i assessor de productors. Autor del llibre "L'hort del segon origen"
Preu: Gratuït
INSCRIU-TE
Sessió encaminada a produir vegetals sans, gustosos i amb altes concentracions de nutrients. La sessió pretén anar un pas més enllà a l'hora de produir vegetals ecològics i fer-ho de manera que, a part de ser sans i gustosos, tinguin altes concentracions de nutrients i una mínima càrrega de substàncies que poden ser nocives per a la salut.

Conscienciar de l’escassetat de nutrients que els aliments d’avui en dia tenen en relació als de fa dècades.

Donar al participant un conjunt de tècniques i punts a tenir en compte a l’hora de produir vegetals per minimitzar la càrrega de tòxics i contaminants i maximitzar les qualitats organolèptiques i nutricionals.

Programa

09.00 – 11.00 h · Fonaments teòrics de les necessitats nutricionals humanes. Com produir vegetals d’alt valor nutritiu. Tècniques de producció.

11.00 – 11.30 h · Descans
11.30 – 13.00 h · Casos pràctics

Materials
La Fundació Emys proporciona el material necessari per a la part pràctica.

Per a més informació, contacteu-nos al 972164957 o a mcasalprim@fundacioemys.org.

Aquest curs forma part del PATT 2017 i ha rebut el suport el Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural.

Inscriure's

Fundació Emys