Jornada Màrqueting, distribució i venda de producció ecològica

Data: 11/11/2017
Professorat: Alexandra Masó, consultora estratègica de mercat, especialitzada en assessorament i gestió d'empreses
Preu: Gratuït
INSCRIU-TE
Per una banda, es farà una introducció a les diverses tècniques de promoció i venda de producció ecològica. Per l'altra, es realitzaran diferents exercicis, individuals i grupals, perquè cadascú defineixi el seu producte, el que ofereix i quines vies pot utilitzar per promocionar i comercialitzar-lo.

Introducció a les diverses tècniques de promoció i venda de producció ecològica. Inclou formació en creació de sistemes de distribució de proximitat a través de les TIC.

Programa
09.00 – 11.00 h · Les especificitats del màrqueting ecològic: adaptació als gustos dels consumidors.
11.00 – 11.30 h · Pausa
11.30 – 13.00 h · Les especificitats del màrqueting ecològic: nous canals d’informació

Materials
La Fundació Emys proporcionarà els materials necessaris per a la sessió.

Per a més informació, contacteu-nos al 972164957 o a mcasalprim@fundacioemys.org.

Aquest curs forma part del PATT 2016 i ha rebut el suport el Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural.

Inscriure's

Fundació Emys