Jornada Plagues i malalties en fructicultura ecològica. Prevenció i terapèutica

Data: 09/06/2018
Professorat: Kilian Sampol Aligué, enginyer tècnic agrícola i productor ecològic
Preu: 25€
INSCRIU-TE
Descripció de les principals plagues i malalties en fructicultura. En prevenció i terapèutica s'exposarà factors bàsics com: saber perquè emmalalteixen els cultius i quins factors condicionen la seva salut; conèixer els tractaments permesos i preparats naturals, a més d'estratègies per gestionar les plagues i malalties que ens puguin sorgir.

Identificar les principals plagues, fongs i malalties dels fruiters ecològics.
Aprendre tècniques de prevenció de malalties (associacions, maneig, etc.).
Aprendre els remeis terapèutics permesos en fruticultura ecològica.

Programa
09.00 – 11.00 h ·  Identificació de les principals plagues, fongs i malalties dels arbres fruiters a Catalunya
11.00 – 11.30 h · Descans

11.30 – 12.15 h · Presentació de tècniques de prevenció i dels remeis permesos en fruita ecològica
16.30 – 18.00 h · Pràctica d’elaboració de diversos remeis naturals per als fruiters ecològics

Materials
La Fundació Emys proporciona el material necessari per a la part pràctica.

Per a més informació, contacteu-nos al 972164957 o a mcasalprim@fundacioemys.org.

Inscriure's

Fundació Emys