PATRONAT

Ander

ANDER ACHOTEGUI

Director i gestió sostenible
Ander Achotegui és llicenciat en Ciències Ambientals i doctor en Ecologia per la UAB, amb experiència en plagues forestals. Els seus interessos principals són el canvi global i la gestió forestal i agrícola.
montse

MONTSE CASALPRIM

Educació i voluntariat
Montse Casalprim és llicenciada en ciències polítiques, postgrau amb lideratge i gestió de persones, amb el certificat del CAP i directora de lleure. Amb una àmplia experiència en el món associatiu i d'educació en el lleure els seus interessos es centren en l'educació ambiental com a eina bàsica per una bona gestió de l'entorn.
pau-sunyer

Dr. Pau Sunyer

Conservació i Recerca
El Dr. Pau Sunyer és llicenciat en Biologia i Doctor en ecologia per la UAB amb experiència en gestió de fauna i ecosistemes. Apassionat de la natura i interessat en el coneixement de la seva relació amb l'humà.
ivette

Ivette Casadevall Cufí

Comunicació
La Ivette Casadevall és graduada en Publicitat i Relacions Públiques, especialitzada en Comunicació al Tercer Sector, i treballa com a tècnica de comunicació a la Fundació. Convençuda de l'ús de la comunicació per al canvi social i és molt activa en l'entorn associatiu i social.
genis

Genís Rovira Turón

Tècnic de projectes
Genís Rovira és Educador Ambiental per l'IES Montilivi i treballa com a educador ambiental a l'entitat. Combina la seva professió amb la passió per la natura i l'educació en el lleure on actua com a cap a l'AEIG Roca Guillera de Santa Coloma de Farners.
WhatsApp Image 2020-01-28 at 11.19.47

Ona Font Rifà

Tècnic de projectes
Ona Font és Llicenciada en Biologia i especialitzada en Zoologia. Naturalista de vocació i amb una llarga experiència en educació des de infants fins a estudiants universitaris. Els seus interessos es centren en la conservació i la conscienciació ecològica de les noves generacions.
WhatsApp Image 2020-05-12 at 12.53.19

Albert Carné Constans

Tècnic de projectes
Albert Carné és Graduat en Biologia per la UdG, Màster en Gestió i Conservació de la Biodiversitat per la UAB, Educador Ambiental per ISM i herpetòleg de naixement. Els seus interessos se centren en conèixer, protegir i conservar de la biodiversitat del nostre planeta.

CONSELL ASSESSOR

matteo-giannattasio-ogm1

Matteo Giannattasio

Assessor científic
En Matteo Giannattasio és metge i agrònom. El seu principal interès científic és en relació als mètodes de cultiu, la qualitat dels aliments i la salut humana.
JORDIWEB3-264×300

JORDI PUIG

Assessor en agroecologia
Pagès i doctor en Ciències Ambientals. Es dedica a l’assessorament en agroecologia i canvi climàtic. Es dedica a la producció hortícola a partir de varietats locals recuperades. Col·labora amb la Fundació des de 2010.

ENTITATS PATROCINADORES I FINANÇADORES

ACJ