FEM FARCELLETS DE COL AMB LA MAINADA I LES CUINERES DE SILS

Professorat: Cuineres de Sils
Preu: 20€/adult i 12€/infant amb dinar; 5€adult i 3€/infant sense dinar
INSCRIU-TE
Les àvies de les Cuineres de Sils ens ensenyaran com de divertit pot ser cuinar la col tota la família i lo bona que està.  Veniu a passar el dissabte a Can Moragues envoltats de natura i bon menjar, gaudint del millor de la cuina tradicional i els productes ecològics.

La col és un dels productes estrella que podem trobar durant els mesos d’hivern i, conjuntament amb les de la seva família, té un munt de propietats beneficioses per el nostre organisme. Es pot menjar crua, bullida, al vapor o saltejada amb una mica d’oli i forma part de molts plats bàsics i típics de la nostra cuina.

Amb les cuineres aprendrem a seleccionar una bona col, a com conservar-la i netejar-la abans de ser consumida. Tot seguit, ens ensenyaran una recepta on l’estrella seran els farcellets de col.

Places limitades a 15 assistents.

Per els que es quedin a dinar, aquest serà servit a les 14 hores, un cop acabada l’activitat.

Per més informació us podeu posar en contacte amb nosaltres al 972 16 49 57 o a mcasalprim@fundacioemys.org. També podeu fer la inscripció per telèfon o al Rebost.

Inscriure's

Fundació Emys