Taller de Cosmètica natural

Data: 21 d'octubre del 2017
Professorat: Raquel Maspoch, propietària d'Abèlia i mel i imparteix tallers sobre les plantes medicinals des del 2008
Preu: 25€ persona
INSCRIU-TE
Perquè les plantes medicinals ens poden cuidar per dins i per fora. Perquè tenir cura del nostre aspecte és també una manera de tenir cura del nostre esperit. El taller està plantejat d'una forma pràctica i dinàmica, proposa diverses activitats per aprendre a identificar les plantes medicinals que usarem en l'elaboració de remeis.

Taller per adults. A partir de 16 anys.

Professorat

Raquel Maspoch és una apassionada de les flors i les plantes. Ho porta al seu ADN: va néixer en una masia de l’Empordà i la seva mare té una floristeria. Té més de 20 anys d’experiència en el món de la floristeria, imparteix tallers sobre usos de plantes medicinals des de l’any 2008 i actualment és propietària d’Abèlia i mel.

1. Principis de la fitoteràpia i la cosmètica amb plantes medicinals.

2. Elaboració d’un bàlsam labial amb color.

3. Elaboració d’una crema de mans per protegir-les de la fred.

4. Passejada de reconeixement de plantes medicinals a usar.

5. Elaboració d’un xampú per frenar la caiguda del cabell.

Podeu veure més informació d’Abèlia i mel clicant aquí.

Més informació a mcasalprim@fundacioemys.org i/o a rmaspoch@abeliaimel.com.

Inscriure's
Fundació Emys