Taller de llaminadures saludables amb plantes medicinals (Activitat familiar)

Data: 11/03/2018
Professorat: Raquel Maspoch, propietària d'Abèlia i mel i imparteix tallers sobre les plantes medicinals des del 2008
Preu: 12€/adult i 8€/infant
INSCRIU-TE
El taller està plantejat d'una forma pràctica i amena per als més petits, proposa diversos jocs i activitats per aprendre a identificar les plantes medicinals que usarem en les llaminadures. Alhora, elaborarem dues llaminadures que els més petits podran endur-se a casa.

A partir de 3 anys

Professorat

Raquel Maspoch és una apassionada de les flors i les plantes. Ho porta al seu ADN: va néixer en una masia de l’Empordà i la seva mare té una floristeria. Té més de 20 anys d’experiència en el món de la floristeria, imparteix tallers sobre usos de plantes medicinals des de l’any 2008 i actualment és propietària d’Abèlia i mel.

1. Les llaminadures també poden ser saludables

2. Elaboració de píndoles dolces amb plantes medicinals

3. Passejada de reconeixement de plantes medicinals a usar

4. Elaboració de núvols tricolors

Podeu veure més informació d’Abèliaimel clicant aquí.

Més informació a mcasalprim@fundacioemys.org i/o a rmaspoch@abeliaimel.com.

Inscriure's
Fundació Emys