Vols aprendre a fer una bona ratafia?

Data: 10, 17 i 24 de juny, i 1 de juliol
Horari: De 10:00 a 13:00 o de 16 a 19 hores
Lloc: Sta. Coloma de Farners o Riudarenes
Professorat: Membres de la Confraria de la Ratafia i/o de la Fundació Emys
Preu: 40€
INSCRIU-TE
Si creus que la Ratafia és part de la cultura de la nostra terra, ets seguidor incondicional del seu gust i aroma, però quan arriba el juny no saps ni com posar-t'hi, aquest taller és per a tu. Aprendràs què és la Ratafia, com fer-la, filtrar-la i degustar-la. Anima't a venir, sortiràs amb la teva pròpia Ratafia cap a casa!

Programa taller

1.- Benvinguda i presentació

2.- Presentació de la Confraria de la Ratafia i la Fundació Emys en el cas de que el taller es faci a Riudarenes

3.- La Ratafia (explicació general)

4.- Explicació bàsica del procés i de la recepta

5.- Elaboració tutoritzada de la ratafia

6.- Sistemes de filtratge i degustació. Breu explicació

7- Agraïments i gotet de ratafia pels assistents

Professorat/Dinamitzadors

Col·laboradors de la Confraria de la Ratafia i/o la Fundació Emys amb experiència en l’elaboració de ratafies i la dinamització de tallers.

Informació bàsica dates

10/06/2017 · FET
17/06/2017 · FET
24/06/2017 · FET
01/07/2017 · Taller de ratafia  16 a 19h, Llar de Jubilats Sta Coloma. Aquest dia també hi ha la opció de fer: caminada de 10 a 12 h i  dinar de ratafia  13 h a l’Hostal Pinxo.

Material
El taller inclou 3 litres d’aiguardent, herbes, espècies, nous verdes i tot el material per fer el taller.

A mcasalprim@fundacioemys.org i/o al 972 16 49 57.

Organitza
Confraria de la Ratafia i Fundació Emys