Vols aprendre a fer una bona ratafia?

Data: 9, 16, 23 i 30 de juny
Horari: De 10:00 a 13:00 o de 16 a 19 hores
Lloc: Sta. Coloma de Farners o Riudarenes
Professorat: Membres de la Confraria de la Ratafia i/o de la Fundació Emys
Preu: 40€
INSCRIU-TE
Si creus que la Ratafia és part de la cultura de la nostra terra, ets seguidor incondicional del seu gust i aroma, però quan arriba el juny no saps ni com posar-t'hi, aquest taller és per a tu. Aprendràs què és la Ratafia, com fer-la, filtrar-la i degustar-la. Anima't a venir, sortiràs amb la teva pròpia Ratafia cap a casa!

Programa taller

1.- Benvinguda i presentació

2.- Presentació de la Confraria de la Ratafia i la Fundació Emys en el cas de que el taller es faci a Riudarenes

3.- La Ratafia (explicació general)

4.- Explicació bàsica del procés i de la recepta

5.- Elaboració tutoritzada de la ratafia

6.- Sistemes de filtratge i degustació. Breu explicació

7- Agraïments i gotet de ratafia pels assistents

Professorat/Dinamitzadors

Col·laboradors de la Confraria de la Ratafia i/o la Fundació Emys amb experiència en l’elaboració de ratafies i la dinamització de tallers.

Informació bàsica dates

09/06/2018 · Taller de ratafia de 10 a 13h, Can Moragues, Riudarenes.
Aquest dia també hi ha l’opció de dinar a El Rebost de Can Moragues un cop acabat el taller.

16/06/2018 · Taller de ratafia  16 a 19h, Llar de Jubilats Sta Coloma.
Aquest dia també hi ha la opció de fer: caminada de 11 a 13h i  dinar de ratafia 13h a l’Hostal Pinxo.

23/06/2018 · Taller de ratafia de 16 a 19h, Can Moragues, Riudarenes.
Aquest dia també hi ha l’opció de dinar a El Rebost de Can Moragues abans del taller.

30/06/2018 · Taller de ratafia  16 a 19h, Llar de Jubilats Sta Coloma.
Aquest dia també hi ha la opció de fer: caminada de 11 a 13 h i  dinar de ratafia 13h a l’Hostal Pinxo.

Material
El taller inclou l’aiguardent, les herbes, les espècies, les nous verdes i tot el material per fer el taller. No està inclòs el recipient a on cadascú farà la seva ratafia.

Hi ha la opció de fer 3 litres o 6 litres.

A mcasalprim@fundacioemys.org i/o al 972 16 49 57.

Organitza
Confraria de la Ratafia i Fundació Emys